Romans Biedronki z polskimi projektantami trwa dalej. Po studentach ASP i marce Bohoboco w sieci dyskontów pojawią się buty od dwóch dziewczyn, które stoją za marką LOFT37.
Seria, stworzona specjalnie dla sklepu, pojawi się w sprzedaży na początku lipca. W przeciwieństwie do stałej kolekcji, ta będzie zawierać tylko obuwie z gumy, przeznaczone na okres letni, oraz dodatki w postaci torebek i portfeli, ale ich design będzie podobny do innych modeli.
Tak, jak w przypadku pozostałych produktów, będzie można je personalizować przy pomocy dodatków, które również pojawią się na półkach. Ma to być największa zaleta tej kolekcji – twierdzi Joanna Trepka, projektantka i współzałożycielka LOFT37.
– Zależy nam przede wszystkim na dotarciu do zupełnie nowej grupy klientów – podkreśla. – Biedronka to sieć, która się do tego idealnie nadaje, bo ma kilka tysięcy placówek w całym kraju i dziennie odwiedza ją kilka milionów Polaków. To ogromny potencjał marketingowy, dla – póki co nadal niszowej – marki, jaką jest LOFT37. Mamy nadzieję, że nasza największa zaleta, czyli personalizacja produktów, spodoba się klientom sieci – mówi.
Cała kolekcja znajduje się na specjalnie stworzonej stronie. Ceny poszczególnych modeli z serii będą w przedziale cenowym od około 9 do 39 złotych.