Pielgrzymi z Palestyny już w Polsce. Czy trafią do Biedronki?
Pielgrzymi z Palestyny już w Polsce. Czy trafią do Biedronki? Mikołaj Kuras/Agencja Gazeta

Popularna sieć dyskontów chce zawalczyć o serca 1,5 mln pielgrzymów z całego świata. Będzie wspierać polskich i zagranicznych dziennikarzy, a także służby ratownicze, które założył kardynał Franciszek Macharski.

REKLAMA
Od 25 lipca 10 krakowskich sklepów będzie otwartych całą dobę, a w weekend aż 20. Specjalnie z okazji ŚDM (26-31 lipca w Krakowie) będą dostępne produkty regionalne, takie jak szynka swojska sądecka i bryndza sądecka. Sieć przygotowała też świece i lampiony z logo ŚDM, a także wodę mineralną „Źródło”. Część dochodu z jej sprzedaży trafi do projektów prowadzonych przez archidiecezję krakowską, np. ukończenie domu dla niepełnosprawnych i seniorów w Brzegach. W swoich placówkach Biedronka umożliwia płatności w euro.
Biedronka została partnerem Centrum Prasowego, które Polska Agencja Prasowa organizuje dla ponad 5 tysięcy dziennikarzy z 80 krajów. W ramach wsparcia dla dziennikarzy Biedronka przygotowała stoiska cateringowe z napojami i przekąskami oraz strefę relaksu, w której żurnaliści będą mogli odpocząć na świeżym powietrzu podczas przerw w pracy.
Marka Jeronimo Martins wesprze kilkuset ratowników i wolontariuszy Maltańskiej Służby Ratowniczej, założonej przez kardynała Franciszka Macharskiego, której zadaniem będzie pomoc w zabezpieczeniu medycznym uroczystości.
logo
Sklep Biedronki w Mońkach Wikipedia
Inicjatywa portugalskiej sieci to nie jedyny przykład promowania się dyskontów podczas największych imprez letnich w Polsce. Lidl pokazał się na tegorocznym Woodstocku. Uruchomił Rockowy Sklep, w którym sprzedawał pieczywo prosto z pieca czy świeże warzywa i owoce. W sklepie były też dostępne namioty, karimaty czy śpiwory. Za każde 30 zł wydane w sklepie fani muzyki festiwalowej dostawali darmową kawę przygotowaną przez baristą oraz lemoniadę.
Lidl zorganizował też strefę chill out, gdzie można było zjeść śniadanie z przyjaciółmi. Woodstockowicze mieli do dyspozycji świeże zioła i przyprawy. Zaraz po śniadaniu czekały na nich warsztaty jogi, a w ciągu dnia warsztaty beatbox, czyli sztuki rytmicznego tworzenia dźwięków – np. perkusji czy basów za pomocą krtani, języka, ust czy przepony.

Napisz do autora: rafal.badowski@innpoland.pl