Reklama.
Biznesmenowi spodobała się idea i odwaga start-upera. Efektem współpracy jest dwumilionowa inwestycja w CallPage, rozwiązanie, które pozwala zamówić na stronie internetowej telefon od przedstawiciela firmy w ciągu 30 sekund.
InPost w ostatnim czasie przeżywa spore kłopoty. Utracił na rzecz Poczty Polskiej kontrakt na obsługę przesyłek sądowych, został zmuszony do zwalniania pracowników. Nic więc dziwnego, że twórca paczkomatów szuka nowych biznesów, w które mógłby zainwestować. Funduszu venture capital bValue Rafał Brzoska utworzył wraz z Tomaszem Misiakiem (WorkService) i Marianem Owerko (Bakalland). Teraz zainwestowali w CallPage, start-up, który założyli Rostyslav Knap, Sergey Butko i Andrzej Tkachiv.
Rozwiązanie CallPage ma pomagać w lepszej obsłudze klienta w sklepach internetowych i na stronach firmowych. Krótki czas reakcji przedstawiciela ma pomóc w tzw. konwersji, czyli sprawianiu, aby osoby odwiedzające naszą stronę , stawały się klientami.
Napisz do autora: tomasz.staskiewicz@innpoland.pl