
Piszemy ten tekst ku przestrodze, by pokazać, ile może zdziałać jeden zbulwersowany konsument, który został niewłaściwie potraktowany przez dział obsługi klienta. Potęga internetu sprawia, że firmy, wśród nich znane marki, muszą liczyć się z poważnym nadszarpnięciem swojego wizerunku z powodu jednego wpisu internauty.
Skontaktowaliśmy się już z Klientem w związku z wyjaśnieniem sytuacji i została ona polubownie rozwiązana. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ponieważ pragniemy aby obsługa w naszych salonach była na najwyższym poziomie.
W naszej firmie nie ma polityki zwrotów, co jest zgodne z prawem, natomiast chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów wprowadziliśmy możliwość wymiany produktu na inny. Usługa ta, mimo dokonanych poprawek oraz negatywnego rozpatrzenia reklamacji (wg. naszego specjalisty poprawki zostały wykonane profesjonalnie), została zaproponowana Klientowi, jednak nie był nią zainteresowany.
Oczywiście komentarze sprzedawców o których wspomina użytkownik @Koguy nie miały prawa mieć miejsca – serdecznie przepraszamy, wyciągnęliśmy w związku z tym stosowne konsekwencje. Mamy nadzieję, że takie sytuacje nie będą miały miejsca w przyszłości.
Napisz do autora: rafal.badowski@innpoland.pl
