Tallinder, wedle komunikatu wydanego przez spółkę, osiągnął aż trzykrotnie niższe przychody od spodziewanych. Za to straty są dwudziestokrotnie większe niż zakładane. Tallinder zakończy bieżący rok z 20 milionami złotych na minusie, choć LPP zakładało, że będzie to tylko jeden milion. Zamknięcie biznesu będzie kosztować 26 milionów. To zła wiadomość nie tylko dla klientów, ale i dla akcjonariuszy spółki. Po ogłoszeniu informacji, kurs akcji LPP spadł o 1 procent.
W portfolio gdańskiej spółki jest sześć różnych marek. Najstarszy, obecny od 1999 roku Reserved, dysponuje 449 salonami. Młodzieżowe marki Cropp i House posiadają odpowiednio 372 sklepy 319 sklepów. Stawiająca na luz i elegancję w modzie damskiej Mohito dysponuje 280 salonami, a adresowana do młodych dziewczyn Sinsay ma 170 punktów szprzedaży.