Reklama.
Zbierasz naklejki, żeby dostać pluszowe warzywo? A może właśnie realizujesz bon na kilkadziesiąt złotych jaki dostałeś za poprzednie zakupy? Kiedy niemiecki Lidl i portugalska Biedronka rozpoczęły wojnę na promocje, do gry, z wielkim hukiem, weszła polska sieć supermarketów i rozpoczyna kampanię, w której można wygrać mieszkanie.
Choć mało kto wie, gdzie leży Pakość (na zachód od Inowrocławia), to markę POLOmakret znają klienci w całej Polsce. To właśnie ta firma, mająca swą centralę na Kujawach ruszyła z dużą promocją na swoje 19 urodziny. W loterii paragonowej, będzie można wygrać co tydzień 5 tys. złotych i galanterię marki Batycki, raz w miesiącu 10 tys. złotych. Drugą nagrodą będzie Volkswagen Polo, a zwycięzca dostanie 250 tys. złotych na zakup nieruchomości. Wielkie losowanie odbędzie się w przeddzień Wigilii Bożego Narodzenia.
Jeśli wygra to mieszkaniec Pakości, będzie mógł kupić 155 metrowy dom w stanie surowym otwartym na 1200-metrowej działce. W Warszawie wystarczy to na niespełna 30-metrową kawalerkę. Mimo wszystko imponuje rozmach loterii promocyjnej.
Napisz do autora: tomasz.staskiewicz@innpoland.pl