
Każdy z kremów ochotniczki testowały przez cztery tygodnie. Nie wiedziały jednak, jaki produkt testują. Ocenie poddany został również skład produktów, m.in. pod kątem ich rekomendowania przez Unię Europejską. Jeśli substancje nie były rekomendowane, odejmowano punkty.
REKLAMA
Krem nawilżający do twarzy marki Lidl, który kosztuje 12,9 zł, pobił w rankingu konsumenckim w Hiszpanii znane marki kosmetyków. Ranking zorganizowała hiszpańska organizacja konsumencka OCU.
Testom zostało poddanych 16 popularnych kremów z różnych półek cenowych, od najtańszych, do najbardziej luksusowych. Zwycięzcą okazał się właśnie najtańszy – Cien Aqua. Za najgorszy uznano... najdroższy krem – marki La Mer, kilkadziesiąt razy droższy od kremu Lidla.
Krem do twarzy Lidla zostawił w pokonanym polu m.in. prawie 6 razy droższy Aqualia Thermal od Vichy (drugie miejsce), czy Hydra Végétal Gel Crema Hidratación intensa od Yves Rocher, a także Hydrance Optimale ligera od Avene, który był ponad pięć razy droższy.
Źródło: Puls Biznesu
