Najtańszy krem okazał się najlepszy w rankingu konsumenckim.
Najtańszy krem okazał się najlepszy w rankingu konsumenckim. Materiały prasowe
Reklama.
Krem nawilżający do twarzy marki Lidl, który kosztuje 12,9 zł, pobił w rankingu konsumenckim w Hiszpanii znane marki kosmetyków. Ranking zorganizowała hiszpańska organizacja konsumencka OCU.
Testom zostało poddanych 16 popularnych kremów z różnych półek cenowych, od najtańszych, do najbardziej luksusowych. Zwycięzcą okazał się właśnie najtańszy – Cien Aqua. Za najgorszy uznano... najdroższy krem – marki La Mer, kilkadziesiąt razy droższy od kremu Lidla.
Krem do twarzy Lidla zostawił w pokonanym polu m.in. prawie 6 razy droższy Aqualia Thermal od Vichy (drugie miejsce), czy Hydra Végétal Gel Crema Hidratación intensa od Yves Rocher, a także Hydrance Optimale ligera od Avene, który był ponad pięć razy droższy.
Źródło: Puls Biznesu