„Lojalności nie kupisz, ale możesz jej pomóc”. O wartości programów lojalnościowych, zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw, będzie można przekonać się na wykładzie w dniu 10.10 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna
„Lojalności nie kupisz, ale możesz jej pomóc”. O wartości programów lojalnościowych, zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw, będzie można przekonać się na wykładzie w dniu 10.10 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna INN:Poland

Reklama dźwignią handlu? Pewnie, ale często trzeba słono za nią zapłacić. Czy w takim razie mały biznes, który nie ma worka z pieniędzmi na promocję z najwyższej półki, stoi z góry na przegranej pozycji? Niekoniecznie, bo i mniejsze firmy mogą skorzystać z arsenału skutecznych technik promocyjnych. Takich jak chociażby programy lojalnościowe.

REKLAMA
O tym, w jak prosty sposób zawalczyć o lojalność klienta, który już coś kupił, dowiedzą się słuchacze kolejnego wykładu z cyklu Open Smolna. Dla nich 10 października o godz. 18.00 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna przy ulicy Smolna 4 w Warszawie odbędzie się szkolenie „Jaki jest prawdziwy sens budowania dobrych i skutecznych programów lojalnościowych?”.
Wykład, któremu patronuje serwis INN:Poland, poprowadzi Magdalena Daniluk, ekspertka w zakresie programów lojalnościowych i właścicielka specjalizującej się w marketingu agencji Fat ROI. Osoby zainteresowane tematyką jej prelekcji mogą zapisać się jako słuchacz „Open Smolna” na stronie internetowej wydarzenia. Rejestracja i wstęp są bezpłatne.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Interesantom centrum oferuje bezpłatne usługi szkoleniowo-doradcze, finansowe i prawne.