
Jeszcze trzy lata temu każdy z nich działał w innej formule. Dziś są największą niezależną grupą komunikacji marketingowej nad Wisłą. Mowa o Group One, która właśnie weszła na kolejny etap rozwoju, zdobywając wsparcie inwestora z zewnątrz. Jak dowiedział się INN:Poland, na zakup 25 proc. udziałów w polskiej grupie zdecydował się niemiecki Serviceplan. Jest to gracz numer jeden na rynku niezależnych podmiotów agencyjnych w Europie.
Szukaliśmy partnera, który zgodzi się na pozostanie udziałowcem mniejszościowym. Ważne, by nie był to sieciowy holding. Nie wchodziły w grę żadne“targety”, “freezy”, wskazania z kim mamy pracować i jakich narzędzi używać. Długo szukaliśmy rozwiązania, które dawałoby nam korzyści wynikające z bycia w sieci, a jednocześnie nie naruszałoby tego, co jest naszą największą siłą: niezależności i wolności działania.
Czyli przychodzi uliczny handlarz do SalesTube, a wychodzi z własnym sklepem internetowym?
