Fot. materiały prasowe
REKLAMA
– Digital Customer Experience to suma doświadczeń jakie konsument ma z marką we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku, z wykorzystaniem techniki oraz Internetu, przez cały okres trwania jego relacji z marką – mówi o programie Wojciech Usak – dyrektor marketingu Audi.
W Audi suma tych doświadczeń tworzy akronim stanowiący nazwę marki: Approach, Understand, Deliver, Invite. “Audi Way”, bo tak określane są cztery czyli kluczowe zasady komunikacji producenta samochodów z jego klientami zakładają więc natychmiastową reakcję, zrozumienie potrzeb, zapewnienie pełnego wachlarza doświadczeń oraz zaproszenie do ponownego kontaktu. W ramach tych założeń istnieje jednak gigantyczne pole manewru, które wraz z rozwojem najnowszych technologii poszerza się praktycznie z dnia na dzień.
Wojciech Usak
dyrektor marketingu Audi

Rozwój techniki wpływa na zmiany w oczekiwaniach konsumentów i właśnie technika może dać na nie najlepszą odpowiedź. Audi wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom tworzy program dla nowoczesnych rozwiązań z obszaru digital, które mają na celu poprawę relacji marki z konsumentami.

Ideą programu konkursowego Audi Digital Innovation jest wypromowanie innowacyjnych rozwiązań, które internetową interakcję na poziomie klient - marka jeszcze bardziej usprawnią. Audi oraz Business Link, który jest współorganizatorem konkursu, będą wspierać wdrażanie rozwiązań w trzech obszarach: Real-time Customer Service, Digital Customer Care oraz User Experience.
W jaki sposób usprawnić i jeszcze lepiej dopasować obsługę do oczekiwań klientów? Jak otoczyć ich dodatkową opieką z wykorzystaniem internetu albo wprowadzić rozwiązania, dzięki którym ich doświadczenia z produktem będą jeszcze lepsze? Na te i inne pytania szukają odpowiedzi ci, którzy zdecydowali się podjąć wyzwanie Audi Challenge.
Najbardziej innowacyjne projekty zostaną zaprezentowane 9 lutego 2017 podczas Business Mixera zorganizowanego w Business Link Poland PGE Narodowy. Ponadto, zwycięzca otrzyma szansę wdrożenia swojego rozwiązania we współpracy z Audi, a dwa kolejne - wsparcie w dalszym rozwoju.
Szczegółowe informacje o programie Audi Digital Innovation można znaleźć na stronie Audi.pl.

Artykuł powstał we współpracy z Audi.