Nowa identyfikacja wizualna napojów Coca-Coli wprowadza zamieszanie wśród konsumentów
Nowa identyfikacja wizualna napojów Coca-Coli wprowadza zamieszanie wśród konsumentów Fot. Coca-Cola

Coca-Cola postanowiła uprościć szatę graficzną swoich produktów. Nieoczekiwanym efektem są coraz częstsze pomyłki klientów. Niby nic, ale dla cukrzyków czy osób dbających o dietę ma spore znaczenie.

REKLAMA
Do tej pory wszystko było proste. Czerwona etykieta to zwykła cola z cukrem. Czarna naklejka – cola bez cukru. Koncern Coca-Cola postanowił jednak uprościć oznaczenia swoich produktów i obecnie odróżnienie ich nie jest tak oczywiste. Mają być one również wspólnie promowane w ramach jednej kampanii.
– Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów - informuje producent.
Tymczasem w sklepach rośnie fala pomyłek. Kampania i produkty są wprowadzane od początku lutego, pojawiają się więc w coraz większej liczbie sklepów. Osoby, które nie powinny spożywać cukru – bo na przykład dbają o zdrowie a lubią colę zero – muszą zwrócić większą uwagę na to, co kupują. Szczególnie podczas wybierania butelek typu PET i całych zgrzewek. O pomyłkę naprawdę nietrudno.

Napisz do autora: konrad.baginski@innpoland.pl