
7 lutego w Warszawie ruszył UberEATS. Aplikacja umożliwia zamawianie posiłków z wybranej restauracji. Firma chwali się, że oferuje dowóz ze 150 różnych punktów. Większość restauracji nie oferowała wcześniej dostaw jedzenia, podkreślają przedstawiciele usługi. Do redakcji INN:Poland dotarły jednak informacje, że jak na razie UberEATS zaliczyło falstart.
Tymczasem od początku było wiadomo, że restauracja odmówiła wykonania – mówi Ania.
UberEATS zaledwie od 7 lutego jest dostępny w Warszawie i szybko stał się najpopularniejszą aplikacją dostępną w App Store (8 lutego był numerem 1 wśród najczęściej pobieranych darmowych aplikacji w Polsce). Zdecydowana większość użytkowników jest zadowolona z korzystania z usługi - zaledwie kilkanaście zamówień nie zostało dostarczonych na czas. W takiej sytuacji prosimy naszych użytkowników o kontakt z działem obsługi, który pomoże rozwiązać sytuację i zrekompensować dłuższy czas oczekiwania.
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl
