Znana para aktorska rusza w Polskę. Pokażą, jak na rachunkach zaoszczędzić nawet 1 tys. złotych
Dawid Wojtowicz
15 lutego 2017, 13:04·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 15 lutego 2017, 13:04
Telewizja, telefon, internet... Czy chcąc coś zaoszczędzić, musisz z czegoś zrezygnować? A może na odwrót –bardziej wyjdziesz na plus, mając więcej usług w garści? Niewykluczone, że o tym, jak żonglować domowymi usługami, aby kwota na rachunku nie przyprawiała o palpitacje serca, opowiedzą ci wkrótce... Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Rusza bowiem kampania "Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM".
Reklama.
W związku ze startem akcji znana w show-biznesie para aktorska wsiądzie do kampera i ruszy w Polskę. Podczas podróży po całym kraju ambasadorowie kampanii będą pukać do drzwi zwykłych polskich rodzin. W jakim celu? Aby edukować rodaków na temat tego, jak „zbudować” swój nowy, własny smartDOM. Czyli, w jaki sposób łączyć najróżniejsze produkty i usługi, aby koniec końców przynieść ulgę budżetowi domowemu.
Bogate portfolio
W ramach nowego programu oszczędnościowego, który ma promować korzyści płynące z dywersyfikacji usług, rodzinom – z jednej strony ceniącym sobie dobrą jakość, a z drugiej przywiązującym wagę do niezbyt wygórowanych cen – zaprezentowana zostanie bogata oferta. Zasada jest bardzo prosta – im więcej usług trafi pod rodzinną strzechę, tym większe będą oszczędności w skali roku.
Portfolio smartDom obejmuje aż dziewięć produktów i usług dla nowoczesnego domu. Oprócz prostej zależności (im więcej wybranych opcji, tym więcej atrakcyjnych rabatów) istotą programu jest też duża "elastyczność", która ma zapewniać rodzinom komfort łączenia, dokupowania i korzystania z poszczególnych składników programu.
Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM składa się z telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE Plus i Plus Advanced oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu. Ale to nie wszystko. Poza podstawowymi usługami, bez których nie wyobrażamy sobie dzisiaj życia, pakiet kryje w sobie takie dobra jak prąd, gaz, usługi bankowe, ubezpieczenia, monitoring pomieszczeń, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD.
Pomysłodawcy programu podkreślają, że wybór najbardziej rozbudowanego wariantu smartDOM-u może sprawić, że w ciągu roku z budżetu domowego nie wyparuje kwota w wysokości nawet 1000 zł. Przygodę z oszczędzaniem zaczyna się od zdobycia 3 podstawowych usług (telewizji, telefonu i internetu), a następnie można rozbudowywać swój "inteligentny domek" o kolejne moduły.
Program z renomą
Polski rynek to nieobcy smartDOM-owi grunt. Akcja realizowana pod hasłem "Domowy Program Oszczędnościowy" to bowiem kolejna odsłona smartDOM-u, który w kraju nad Wisłą zadebiutował trzy lata temu i na dobre się na nim zadomowił. Dziś już może pochwalić się liczbą 1,2 mln posiadaczy korzystających z ponad 3,6 mln oferowanych w jego ramach usług kontraktowych.
– Po trzech latach od startu możemy śmiało powiedzieć, że smartDOM to program, który sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że usługobiorcy są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług – komentuje Justyna Kulka z Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, operatorów flagowych usług smartDOM-u. – Wszystkim, którzy nie znają jeszcze smartDOM-u, będziemy prezentować całe portfolio produktów i pokazywać, jak wygodne i opłacalne dla nich jest zbudowanie„własnego smartDOM-u” – dodaje.
Na abonentów smartDOM-u czeka telewizja satelitarna (175 kanałów, w tym ponad 70 w jakości HD, serwis VoD Cyfrowy Polsat GO), superszybki internet mobilny (do 300 Mb/s dla technologii LTE Advanced) i telefonia komórkowa (nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych, do 10 GB internetowe pakiety danych, a do tego rozwiązania w telefonie, takie jak telewizja IPLA czy HBO GO. JA+).
Te główne produkty smartDOM-u można wzbogacić o Konto Plus (rachunek bankowy dla osób indywidualnych, bez opłaty przy transakcjach za min. 500 zł) czy pakiet ubezpieczeniowy ERGO Hestia (ubezpieczenie domowe, komunikacyjne i turystyczne). Dodatkowo – energia elektryczna (stały abonament lub płatność na podstawie licznika) i gaz oraz monitoring domu w formie sparowanego ze smartfonem systemu cyfrowych kamer. Spośród sprzętu AGD do wyboru są lodówka, kuchenka, pralka i zmywarka po preferencyjnych cenach.
Kampanię "Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM" opracowała Agencja Scholz & Friends Warszawa we współpracy z Plusem, jednym z wiodących dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce. Wizyty Joanny Brodzik i Pawła Wilczka w domach polskich rodzin będzie można oglądać w spotach telewizyjnych emitowanych w stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN) i internecie, a także wysłuchać w radiu na antenie RMF.