McDonald's potrzebował aż pomocy inżynierów, by opracować słomkę, dzięki której będzie można wymieszać dwa smaki. Sposób jej prezentacji robi jednak wrażenie.
Sieć fast-foodów przeprowadziła kampanię marketingową dotyczącą przełomowego produktu. Chodzi o...nową słomkę. I tak, to się dzieje naprawdę. Amerykanie wprowadzili do swojej oferty shake'a, który na górze ma inny smak niż na dole. Idąc za ciosem zaproponowali więc słomkę, posiadającą dwie dziurki, tak aby oboma smakami można było się cieszyć w tym samym czasie.
McDonald's do doniosłości swojego osiągnięcia podszedł jednak z dużym humorem i dystansem. W spocie, który wygląda jak parodia reklam Apple'a, pracownik sieci Jeffrey Roy opowiada: „Raz na jakiś czas przychodzi rewolucja, która zmienia wszystko”. Chwilę później dodaje jednak, że słomka jeszcze nią nie jest. – Narodził się spektakularnie niepotrzebny produkt – ironizuje.
Smaczku całej akcji dodaje sposób wręczania słomek. Są one zapakowane w czarne pudełko, które na pierwszy rzut oka przypomina raczej opakowanie drogiego pióra, niż zwykłej, plastikowej słomki. Produkt będzie dostępny tylko w USA, gdzie ma być rozdawany w wybranych restauracjach sieci.