Założona przez Mariusza Gralewskiego Grupa DocPlanner pochwaliła się, że jest już obecna w 25 krajach na świecie. Nad Wisłą spółka znana jest pod nazwą ZnanyLekarz.pl.
DocPlanner to platforma łącząca pacjentów i lekarzy. Z jego płatnych usług korzysta już 24 tys. lekarzy i specjalistów (1/3 z nich pochodzi z Polski). Założony przez Mariusza Gralewskiego start-up chwali się, że w ubiegłym roku zanotował 155-proc. wzrost liczby klientów, a w 2016 roku pośredniczył w ponad 2 mln umówionych wizyt.
Przełomowy dla założonej w 2010 roku spółki okazał się ubiegły rok. Gralewski w czterech rundach finansowania pozyskał 34 mln dolarów, dzięki czemu jego firmę było stać na przejęcie hiszpańskiego konkurenta – serwisu Doctoralia – który ma bardzo silną pozycję na rynkach Ameryki Łacińskiej. Ten ruch spowodował, że serwisy DocPlanner zanotowały dwukrotny wzrost liczby użytkowników – do 17 mln miesięcznie.
DocPlanner podaje, że jest obecny już w 20 krajach świata. Spółka działa m.in. we Francji, Niemczech, Szwecji Czechach, Argentynie, Brazylii, a nawet w Indonezji czy RPA. Na koniec ubiegłego roku polski start-up zatrudniał 266 osób, co oznacza wzrost o 11 proc. w stosunku do 2015 roku.
– DocPlanner stał się już światowym graczem, o czym świadczą nasze wyniki, w tym również te osiągnięte w poszczególnych krajach, w których jesteśmy obecni – podkreśla Gralewski.