Największe sieci handlowe w Polsce przypuściły ofensywę na nasze portfele. Jak na zawołanie, we wszystkich sklepach jednocześnie pojawiły się narzędzia dla majsterkowiczów. Czyżby sądziły, że poprawiająca się aura skusi naszych rodaków do prac w ogrodzie?
Tradycyjnie już z bliźniaczymi akcjami ruszył Lidl („Zrób to sam z Lidlem”) i Biedronka („Warszat w Twoich rękach”). W obu sieciach promocje trwają do 19.03. W ich ramach Portugalczycy oferują m.in. odkurzacz warsztatowy 1250W za 159 zł czy wiertarko-wkrętarkę sieciową za 79 zł. Lidl kusi w tym samym czasie szlifierką kątową za 99 zł i skrzynką na narzędzia za 29 złotych.
Do cenowej licytacji przyłączyło się również Tesco (tu promocja została rozciągnięta na cały marzec) i Netto, które z od 20.03 wprowadza do sklepów np. przecenione śrubokręty i wkrętarko-wiertarki.
Poza narzędziami do majsterkowania, w sieciach pojawiły się również akcesoria do wiosennych porządków w ogrodzie. Lidl walczy tu o uwagę klienta glebogryzarką za 279 zł, Carrefour reklamuje się natomiast kosiarką elektryczną za 229 zł. Po wersję spalinową możemy się za to udać do Tesco – tam przecena sięgnęła 20 proc. – do 249 zł.
Bardzo szeroki wybór mają osoby, które licząc na rychłą poprawę pogody, przygotowują się już do sezonu rowerowego. Promocje na kaski, pompki, stojaki i rzecz jasna, również same rowery przygotowały właściwie wszystkie duże supermarkety w Polsce.