Ale falstart Biedronki. Na jej nowym fanpage'u skargi i pretensje od klientów popłynęły szerokim strumieniem

Facebook.com/BiedronkaCodziennie
Jeszcze kilka dni temu sieć handlowa Biedronka nie miała swojego fanpage’a na Facebooku. Założyła go i teraz może żałować swojego kroku. Trafia na niego chyba każdy, kto ma jakieś pretensje do firmy. Jest ich całe multum – klienci traktują fanpage jako książkę skarg i zażaleń.


Biedronka Codziennie – tak nazywa się profil sieci na Facebooku. Został uruchomiony bez większego rozgłosu. Biedronka niezbyt szybko reaguje na technologiczne nowinki, dość wspomnieć, że możliwość płacenia kartą wprowadziła zaledwie 3 lata temu.
Z profilem na Facebooku zwlekała jeszcze dłużej. I chyba słusznie.
Jeszcze wczoraj miała mniej niż 1000 polubień, w tej chwili jest to kilkanaście tysięcy, ale liczba lubiących i obserwujących szybko rośnie. Jeszcze szybciej rośnie liczba komentarzy niezadowolonych klientów.
Wielu klientów wytyka sieci problemy z różnymi sklepami, nieuprzejmą obsługą, nadgorliwą ochroną czy produktami niewłaściwej jakości. Mimo wszystko trzeba przyznać, że administratorzy strony odpowiadają szybko i sprawnie, przekierowując niezadowolonych do biura obsługi klienta. Bieżącą obsługą fanpage’a zajmuje się prawdopodobnie agencja Socializer – w każdym razie od niej pochodzą animacje tworzone dla Biedronki.

Przed administratorami sporo pracy. Przez ostatnie lata Lidl zgromadził ponad milion fanow na Facebooku, Tesco – ponad 600 tys., a Piotr i Paweł prawie 180 tys.

Napisz do autora: konrad.baginski@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili