Najważniejsze pytanie to „dlaczego”. Eksperci radzą, jak przekuwać markę osobistą na dobrze prosperujący biznes
Dawid Wojtowicz
13 kwietnia 2017, 12:38·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 13 kwietnia 2017, 12:38
Jeśli nie mówisz „Dlaczego robisz to, co robisz”, nikogo nie zainspirujesz. To zdecydowanie najcenniejsza lekcja, jaka płynęła z wygłoszonych 10 kwietnia wykładów Piotra Grządziela i Anny Szubert, którzy przybliżyli gościom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak wiele w biznesie i nie tylko można zyskać, budując na mocnych fundamentach markę osobistą.
Reklama.
Eksperci, z których wiedzy i doświadczenia czerpali Coca-Cola, Heineken i inne światowe marki, a także znane osoby ze świata sztuki i polityki, opowiedzieli o roli marki osobistej. W ich przekonaniu pozwala ona nie tylko się wyróżniać, ale także zaspokajać fundamentalną potrzebę każdego człowieka (a więc i konsumenta) – sprawiać, by poczuł się ważny, zauważony i doceniony.
Z prelekcji certyfikowanych trenerów biznesu słuchacze mogli dowiedzieć się tak zaskakujących rewelacji jak to, że marka osobista nigdy nie jest o nas samych, a każdy, kto pragnie przykuć zainteresowanie otoczenia musi być jak bohater... filmów animowanych Pixara. Motywacyjnych wykładów obu prelegentów można wysłuchać, odtwarzając załączone poniżej filmy.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek, usytuowany przy ulicy Smolnej 4, stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Interesantom centrum oferuje bezpłatne usługi szkoleniowo-doradcze, finansowe i prawne.