McDonald's wprowadza do menu zupełnie nową funkcję. Od 19 kwietnia klienci mają możliwość personalizacji burgerów, kanapek i wrapów. Posiłki pod konkretne zamówienie gości to kierunek, w którym sieć chce podążać w przyszłości.
Nowa usługa pozwala zmieniać skład burgera czy kanapek z oferty śniadaniowej w sposób, jaki najbardziej nam odpowiada. Możemy zarówno dodać nowe, jak i usunąć te składniki, które nam w produktach nie odpowiadają. Przykładowo wśród nowych składników znajdują się: grillowany bekon, emmentaler ser naturalny, pomidor, rukola oraz sos pikantny.
Zmieniać można takie produkty jak burgery WieśMac, McRoyal, McChicken czy McWrap. Z oferty śniadaniowej zaś można zmienić różne rodzaje McMuffinów i McWrapów. Na stronie internetowej McDonald's powstało specjalne narzędzie do konfiguracji kanapek.
– Wprowadzenie usługi personalizacji to odpowiedź na potrzeby naszych gości. Uważnie wsłuchujemy się w sygnały płynące od setek tysięcy osób każdego dnia odwiedzających polskie lokale McDonald’s. Dostrzegamy rosnące oczekiwanie indywidualnego podejścia, możliwości większego wpływu na to, co, jak i gdzie chcą oni zamawiać. Zmieniliśmy system obsługi i funkcjonowania restauracyjnej kuchni. Teraz produkty są przygotowywane pod konkretne zamówienie gości – powiedział Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.
McDonald's ma już w Polsce 385 restauracji w ponad 150 miastach i ponad 19 tys. pracowników. Przeważnie restauracje działają na zasadzie franczyzy, ale sieć posiada też w Polsce własne lokale. Łącznie bary McDonald's odwiedza dziennie blisko pół miliona klientów.