"Bądź szczęsliwa posiadając zaje[...]ste meble" – tymi słowami przedstawiciel pewnej firmy meblowej właśnie pokazał, że sprzedaż jest dla niego celem nadrzędnym. Tylko czy ewidentny spam i przekleństwa skuszą kogoś do zakupu szafek?
Na jednej z facebookowych grup pojawiło się pytanie o to, jak przyspieszyć wydanie paszportu. Przedstawicielowi firmy sprzedającej meble wydało się to wymarzoną wręcz okazją, by zareklamować swoje usługi. W sposób mało standardowy:
"Po co przyspieszać wydawanie paszportu jak można zamówić meble? Ja i moi znajomi zdecydowaliśmy się na [tu nazwa firmy] i od tamtej pory nie potrzebujemy wycieczek ;)".
Przedsiębiorczy social ninja został szybko sprowadzony na ziemię przez innego użytkownika, choć w niezbyt wybredny sposób: "Ja pi[...]olę, komentarz mistrz ;)". Odpowiedź firmy meblowej była równie błyskotliwa "Pie[...]lić to zaraz zaczniesz jak dowiesz się o wiosennej promocji na meble w (nazwa firmy)".
Posty firmy meblowej szybko rozprzestrzeniają się w social mediach. U jednych budzą zażenowanie, innych bawią. Ale nikt jakoś nie zachwyca się taką formą komunikacji i nie deklaruje zainteresowania meblami.