Nad T-Mobile Polska zbierają się czarne chmury
Nad T-Mobile Polska zbierają się czarne chmury 123rf.com/tupungato/zdjęcie seryjne
Reklama.
Deutsche Telekom już pod koniec 2016 roku postawił zarządowi T-Mobile Polska ultimatum: „w ciągu kilkunastu miesięcy musicie poprawić wyniki, w innym wypadku możemy zdecydować się na wystawienie telekomu na sprzedaż” – napisała "RP".
Polski oddział przeżywa obecnie głęboki kryzys. Sieć nie potrafi zatrzymać masowego odpływu klientów. Tylko w 2016 roku z usług T-Mobile zrezygnowało w Polsce 1,4 mln osób. Dlatego z końcem marca ze stanowiska prezesa odszedł Adam Sawicki. Z posadą pożegnała się również Elżbieta Wójcik, która była dyrektorem ds. rynku prywatnego.
Zdaniem ekspertów głębokie zmiany czekają całą branżę. Operatorzy notują wprawdzie coraz większe przychody, ale odpowiada za to głównie sprzedaż smartfonów. Z roku na rok spada natomiast znaczenie zysków, wypracowywanych dzięki rozmowom telefonicznym.
T-Mobile działa w Polsce pod obecną nazwą od 2011 roku. W tym samym roku spółka została sponsorem tytularnym piłkarskiej ekstraklasy (do połowy 2015 roku), aktywnie wspiera również działalność kulturalną, finansując m.in festiwal filmowy T-Mobile Nowe Horyzonty.
źródło: Rzeczpospolita