Oddech to życie – twierdzi Agnieszka Liszka-Dobrowolska, od niespełna roku zajmująca się głównie sprzedażą masek antysmogowych i urządzeń do oczyszczania powietrza. Jak ze świata korporacji oraz polityki trafiła do własnego biznesu?
Po studiach pracowała jako dziennikarka w Warszawskim Ośrodku Telewizyjnym. Zaczynała jako rzeczniczka Andrzeja Olechowskiego podczas jego kampanii prezydenckiej w 2000 roku, dwa lata później pomagała mu w kampanii samorządowej. Potem Agnieszka Liszka trafiła do świata korporacji, pracowała w PZU i McKinsey.
Polacy poznali ją lepiej pod koniec 2007 roku, gdy została rzeczniczką rządu Donalda Tuska. Została też podsekretarzem stanu w Kancelarii Premiera. Jej kariera w polityce nie trwała długo, z funkcji zrezygnowała już w czerwcu następnego roku.
Twierdziła, że chce zająć się czytaniem książek i że przez lata pracy brakowało jej kontaktu z naturą. Wydaje się, że znalazła go w połowie 2016 roku, kiedy założyła wraz z mężem, Łukaszem Dobrowolskim, sklep internetowy www.oddechtozycie.pl specjalizujący się w maskach antysmogowych i urządzeniach do oczyszczania powietrza.
Maski kosztują od ok. 10 zł za jednorazowe, do stu kilkudziesięciu za modele z wymiennymi filtrami. Gama urządzeń obejmuje zarówno małe oczyszczacze do samochodu czy pokoju, jak i duże, zdolne uzdrowić atmosferę w całym mieszkaniu, domu czy biurze.