Nie poszło jej w polityce, więc zajęła się biznesem. Była rzeczniczka Tuska wpadła na ciekawy pomysł

Agnieszka Liszka-Dobrowolska z mężem Łukaszem Dobrowolskim
Agnieszka Liszka-Dobrowolska z mężem Łukaszem Dobrowolskim www.oddechtozycie.pl
Oddech to życie – twierdzi Agnieszka Liszka-Dobrowolska, od niespełna roku zajmująca się głównie sprzedażą masek antysmogowych i urządzeń do oczyszczania powietrza. Jak ze świata korporacji oraz polityki trafiła do własnego biznesu?

Po studiach pracowała jako dziennikarka w Warszawskim Ośrodku Telewizyjnym. Zaczynała jako rzeczniczka Andrzeja Olechowskiego podczas jego kampanii prezydenckiej w 2000 roku, dwa lata później pomagała mu w kampanii samorządowej. Potem Agnieszka Liszka trafiła do świata korporacji, pracowała w PZU i McKinsey.

Polacy poznali ją lepiej pod koniec 2007 roku, gdy została rzeczniczką rządu Donalda Tuska. Została też podsekretarzem stanu w Kancelarii Premiera. Jej kariera w polityce nie trwała długo, z funkcji zrezygnowała już w czerwcu następnego roku.

Twierdziła, że chce zająć się czytaniem książek i że przez lata pracy brakowało jej kontaktu z naturą. Wydaje się, że znalazła go w połowie 2016 roku, kiedy założyła wraz z mężem, Łukaszem Dobrowolskim, sklep internetowy www.oddechtozycie.pl specjalizujący się w maskach antysmogowych i urządzeniach do oczyszczania powietrza.

Maski kosztują od ok. 10 zł za jednorazowe, do stu kilkudziesięciu za modele z wymiennymi filtrami. Gama urządzeń obejmuje zarówno małe oczyszczacze do samochodu czy pokoju, jak i duże, zdolne uzdrowić atmosferę w całym mieszkaniu, domu czy biurze.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.