"Goła baba wszystko sprzeda". Twórcy Snipera wobec klęski gry chwytają się "rozbieranej" promocji

Screen/Okładka Playboya
Pisaliśmy już o fatalnym odbiorze przez recenzentów i klientów najnowszej produkcji polskiego czołowego studia, CI Games. Chodzi o grę Sniper Ghost Warrior 3. Twórcy serii Sniper najwyraźniej się jednak nie poddają i próbują wylansować wybrakowany produkt za wszelką cenę.


To miał być światowy hit, a wyszła spektakularna klapa – pisaliśmy niedawno w INN:Poland. Internauci nie szczędzili CI Games ostrej krytyki. Pisali o maratonie błędów, niedoróbek, postaciach przypominających gumowe manekiny. Branżowi krytycy nadali Sniperowi niechlubny przydomek “Bug Warrior”, odnosząc się w ten sposób do nierównej walki gracza z falą błędów, jakie znalazły się w trzeciej odsłonie Snipera.

To wszystko musiało znaleźć swoje odbicie na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Kurs akcji przez dwa dni spadł niemal o połowę, z 2,88 zł do 1,46 zł za akcję. A po niespełna miesiącu od daty premiery gry wynosi zaledwie 1,13 zł.

Twórcy Snipera jednak się nie poddają. Pozazdrościli sukcesu światowemu bestsellerowi Wiedźmin 2 i chcą pójść tą samą drogą, co jego twórcy, CD Project Red. Wiedźmina reklamowała w Playboyu naga Triss Merigold. W czerwcowym numerze Playboya zobaczymy tym razem dziewczyny ze Snipera: Raquel i Lydie.

Dołączamy się tu jednak do sceptycyzmu branżowego serwisu gamedot, który zastanawia się, “jaki sens ma organizowanie takich sesji z udziałem wirtualnego zlepka pikseli”. Z biznesowego punktu widzenia to zapewne równie bezsensowne, biorąc pod uwagę tak negatywny odbiór produkcji.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili