Wielki sukces Polaka. Jego portal DocPlanner pozyskał 15 mln euro na światową ekspansję 

Mariusz Gralewski
Mariusz Gralewski Fot. Maciej Stanik / INN:Poland
DocPlanner to globalna platforma do umawiania wizyt u lekarzy i ich oceniania. Została stworzona przez Mariusza Gralewskiego – pomysłodawcę GoldenLine. W Polsce jest odpowiedzialna za portal ZnanyLekarz. Grupa DocPlanner pozyskała 15 mln euro od inwestorów, a w ostatnich pięciu rundach inwestycyjnych zdobyła w sumie 46 mln euro.


Pieniądze zostaną przeznaczone na otwarcie w kolejnych sześciu miesiącach nowych biur w Brazylii i Meksyku, a także działania marketingowe i sprzedażowe w Europie Północnej i Ameryce Łacińskiej. DocPlanner kupił w czerwcu 2016 hiszpańską Doctoralię, pozwalającą na wyszukiwanie i umawianie wizyt u lekarzy – jest ona liderem w Brazylii, Meksyku, Hiszpanii, Argentynie oraz Chile.

W planach DocPlanner jest położenie większego nacisku na rozwój Saas (Software as a Service, oprogramowanie sprzedawane jako usługa). Niewykluczone, że w ramach przyspieszenia procesu, dojdzie do kupna lub przejęcia młodych, innowacyjnych firm działających w chmurze.

Mariusz Gralewski, pomysłodawca i prezes DocPlanner, opowiada o planach grupy. – Kontynuujemy proces integracji DocPlanner i Doctoralia. Mamy spójną, dobrze funkcjonującą organizację o wspólnej misji i strategii. Udało nam się wykorzystać najlepsze zasoby oraz praktyki każdej z firm i stworzyć coś większego niż prosta suma zalet obydwu z nich – mówi.


– Oprócz umocnienia pozycji na naszych wiodących rynkach, naszym celem, w związku z nowym finansowaniem, jest rozwój oferty skierowanej do lekarzy, która wykracza poza zwykłe zarządzanie kalendarzem wizyt. Pomoże to nam wypełnić globalną misję, sprawić, by służba zdrowia była przyjazna pacjentom – dodaje.

W Polsce DocPlanner funkcjonuje od 2012 roku. Ma biura w Barcelonie, Stambule, Rzymie, Kurytybie, jak i Warszawie. Wszystkie serwisy, działające łącznie w 24 krajach, odwiedzane są przez 20 milionów pacjentów, miesięcznie zaś umawia się 340 tys. wizyt. Baza danych liczy ponad 6 milionów lekarzy i pracowników służby zdrowia.

źródło: TechCrunch
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili