Przedsiębiorca Artur Kurasiński i mentor Paweł Tkaczyk opowiedzieli słuchaczom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak budować z głową start-upowy biznes
Przedsiębiorca Artur Kurasiński i mentor Paweł Tkaczyk opowiedzieli słuchaczom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak budować z głową start-upowy biznes Materiały prasowe
Reklama.
W przypadku młodej firmy, której produkt często znajduje się w przysłowiowych powijakach, łowienie klientów nie należy akurat do najłatwiejszych zadań. Wskazówek, jak podołać temu wielkiemu wyzwaniu, udzielili przedsiębiorca Artur Kurasiński i mentor Paweł Tkaczyk, którzy 22 maja 2017r w budynku Centrum Przedsiębiorczości Smolna poprowadzili otwarty wykład dla przedsiębiorców oraz osób myślących o własnym biznesie.
Eksperci omówili cechy dobrego sprzedawcy-startupowca, przedstawili najczęstsze błędy popełniane w kontaktach z klientami, pokazali, jak powinien profesjonalnie przebiegać proces sprzedaży oraz wskazali, gdzie szukać grup docelowych dla swoich usług. Słuchacze mogli też zapoznać się ze strategiami dotarcia i sposobem myślenia cechującym dobrego lidera.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek, usytuowany przy ulicy Smolnej 4, stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Centrum posiada szeroką ofertę bezpłatnych usług informacyjno-doradczych oraz szkoleniowych kierowanych do przedsiębiorców i osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą.

Artykuł powstał we współpracy z Centrum Przedsiębiorczości Smolna