DomoVita jest tania, smaczna i może pić ją każdy. To nowa ogólnopolska marka wody… z kranu

Od pewnego czasu wodę z kranu można też dostać w restauracjach i kawiarniach, na ogół za darmo
Od pewnego czasu wodę z kranu można też dostać w restauracjach i kawiarniach, na ogół za darmo Foto: Franciszek Mazur / Agencja Gazeta
Ta marka to nietypowy pomysł Otwockiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, który w ten sposób chce zachęcić Polaków do picia kranówki. Najważniejszy argument? Pół litra wody w butelce kosztuje tyle, ile 360 litrów wody z kranu.


Prawie co drugi Polak z obawy przed zanieczyszczeniami rezygnuje z picia wody z kranu. Jednocześnie tylko co ósmy decyduje się na picie jej zamiast wody butelkowanej. A nawet jeśli rodacy sięgają po wodę z kranu, to wcześniej ją gotują.

Tymczasem, jak twierdzą przedstawiciele Otwockiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, picie kranówki to olbrzymia oszczędność dla domowego budżetu. Jeśli przyjmiemy, że każdy z nas wypija 1,5-litrową butelkę wody dziennie, to w przypadku 4-osobowej rodziny oznacza to wydatek ok. 6 zł. Tymczasem 360 litrów wody z miejskich wodociągów kosztuje mniej więcej tyle, ile pół litra butelkowanej.

DomoVita jest lokalnym pomysłem, ale do wykorzystania w całym kraju. Otwoccy wodociągowcy chcę przyciągnąć innych. Celem tej nietypowej promocji jest szersze wykorzystanie wody z kranu. Będzie to realizowane m.in. przez dostarczanie tzw. poidełek do szkół i instytucji publicznych.

źródło: PortalSpozywczy.pl
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili