Firma stworzyła aż tak dobre cukierki, że musiała wprowadzić na nie limit

Cukierki wzbogacone alkoholem okazały się strzałem w dziesiątkę
Cukierki wzbogacone alkoholem okazały się strzałem w dziesiątkę Fot. mat. prasowe
Sugarfina to amerykańska sieć luksusowych sklepów z cukierkami dla dorosłych, która podbija amerykański rynek żelkami z różowym winem.


Największym przebojem Sugarfina są obecnie żelki w kształcie misiów i pąków róży wzbogacone o popularne i lubiane różowe wino Whispering Angel Rosé. Okazuje się, że pierwszą partię cukierków sprzedano w dwie godziny. Pojawiła się nawet lista oczekujących po kolejną, która liczy już prawie 4 tys. osób.

Wprowadzono limit, który liczy dwa opakowania. Popularne są także szampańskie żelki-misie, żelki o kształcie kufla piwa i smaku pale ale, burbonowe karmelki czy serduszka bellini. Sukces firmy pokazuje, że potencjał rynku, na którym sprzedaje się słodycze dla dorosłych, jest nie do zlekceważenia. Dostaniemy je w kilkunastu sklepach w USA.

Założyciele Sugarfina to Rosie i Josh. Para podczas oglądania filmu „Charlie i fabryka czekolady” (Tim Burton; 2005) zastanawiała się, dlaczego „słodyczowa” frajda jest przeznaczona tylko dla dzieci.

W efekcie rozpoczęli jeżdżenie po świecie w poszukiwaniu najlepszych cukierków i żelek. Sprowadzają produkty, a następnie zlecają produkcję małych, unikatowych partii najlepszym cukiernikom na świecie. Przedsiębiorstwo przyznaje, że nie spodziewało się tak dużego sukcesu, ma teraz ręce pełne roboty, ale i oczywiste powody do radości.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.