Reserved wyciąga największe działa w walce o klienta. Polską markę w kampanii promocyjnej będzie jesienią promowała jedna z najsłynniejszych modelek – Kate Moss.
Sesję przeprowadzi dział marketingu firmy odzieżowej, a nie agencja reklamowa. Zdjęcia będą realizowane pod koniec tego roku. W ostatniej kampanii Reserved wzięła udział modelka Dee Dee (Destene Kinser) z USA.
Współpraca Reserved z Kate Moss odpowiada zbiega się z planowanym na wrzesień debiutem Reserved na rynku brytyjskim. Reserved planuje bowiem otwarcie we wrześniu salonu przy jednej z najpopularniejszych i najbardziej prestiżowych ulic w Londynie – Oxford Street.
LPP, firma odpowiedzialna za Reserved, Mohito czy Cropp, wdraża obecnie nową politykę zarządzania kapitałem obrotowym. Tomasz Sokołowski, analityk BZ WBK, prognozuje, że wpłynie to korzystnie na zasoby finansowe netto spółki, i to mimo wyższych dywidend, jak i większych nakładów inwestycyjnych na logistykę.
Tylko do końca następnego roku LPP planuje zatrudnić aż tysiąc pracowników, w tym głównie specjalistów IT i projektantów. Takie tempo jest związane z szeroką ekspansją spółką w kraju i za granicą. W samej tylko Rosji spółka posiada 350 punktów sprzedaży. Marka kładzie również duży nacisk na rozwój sektora e-commerce oraz zespołów projektowych.