Kate Moss zostanie twarzą polskiej firmy odzieżowej. Modelka pomoże w międzynarodowej ekspansji marki made in Poland

Reserved wykorzysta w jesiennej kampanii reklamowej Kate Moss
Reserved wykorzysta w jesiennej kampanii reklamowej Kate Moss Fot. YouTube
Reserved wyciąga największe działa w walce o klienta. Polską markę w kampanii promocyjnej będzie jesienią promowała jedna z najsłynniejszych modelek – Kate Moss.

Sesję przeprowadzi dział marketingu firmy odzieżowej, a nie agencja reklamowa. Zdjęcia będą realizowane pod koniec tego roku. W ostatniej kampanii Reserved wzięła udział modelka Dee Dee (Destene Kinser) z USA.

Współpraca Reserved z Kate Moss odpowiada zbiega się z planowanym na wrzesień debiutem Reserved na rynku brytyjskim. Reserved planuje bowiem otwarcie we wrześniu salonu przy jednej z najpopularniejszych i najbardziej prestiżowych ulic w Londynie – Oxford Street.

LPP, firma odpowiedzialna za Reserved, Mohito czy Cropp, wdraża obecnie nową politykę zarządzania kapitałem obrotowym. Tomasz Sokołowski, analityk BZ WBK, prognozuje, że wpłynie to korzystnie na zasoby finansowe netto spółki, i to mimo wyższych dywidend, jak i większych nakładów inwestycyjnych na logistykę.

Tylko do końca następnego roku LPP planuje zatrudnić aż tysiąc pracowników, w tym głównie specjalistów IT i projektantów. Takie tempo jest związane z szeroką ekspansją spółką w kraju i za granicą. W samej tylko Rosji spółka posiada 350 punktów sprzedaży. Marka kładzie również duży nacisk na rozwój sektora e-commerce oraz zespołów projektowych.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.