Jesteś blogerem, vlogerem, celebrytą, a może przedsiębiorcą albo start-upowcem? Influencers Day to konferencja dla wszystkich, którzy chcą wykorzystać influencer marketing w celu zwiększenia efektywności swoich firm, agencji kreatywnych, reklamowych i PR.
Influencer Marketing jest dziedziną wiedzy, która bazuje na rozpoznawalności osób zaangażowanych w promocję. Influencerem może więc być bloger, vloger lub osoba, która ma w mediach społecznościowych konto o dużym zasięgu. Zaleta współpracy z influencerem to duża wiarygodność jego komunikatów w oczach odbiorców.
Influencers Day, który odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie, dotyczy roli influencer marketingu oraz oczekiwań marek wobec twórców internetowych, a także odwrotnie: influencerów wobec firm.
Tematyka obejmować będzie wiedzę, która nie jest powszechnie dostępna. Dotyczyć więc będzie zasad współpracy pomiędzy markami a wpływowymi osobami w internecie. Jako inspiracje posłużą przykłady firm, które na co dzień współpracują z influencerami. Chodzi tu zarówno o czerpanie korzyści z ich doświadczeń, jak i networking, który będzie miał miejsce podczas imprezy.
Agenda imprezy będzie oparta o case studies i eksperckie dyskusje. Odbędzie się także przegląd trendów i nowoczesnych rozwiązań, które podnoszą konkurencyjność uczestników sektora nowych mediów w Polsce.
Z tych też powodów, a więc praktycznych korzyści z doświadczeń innych, warto wziąć udział w konferencji, która ma interaktywną formułę sprzyjającą nawiązaniu relacji biznesowych i poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwach.
Konferencja Influencers Day odbędzie się na Stadionie PGE Narodowym, przy Alei Poniatowskiego 1, w dniu 28 września 2017 r., w godz. 9 – 16. Więcej o wydarzeniu można przeczytać na stronie Influencers Day 2017.