Od tego zaczyna się organizacja każdego firmowego eventu. To wybór hotelu decyduje o jego “być albo nie być”
Marcin Długosz
07 sierpnia 2017, 08:56·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 07 sierpnia 2017, 08:56
“Hotel dla biznesu pod Warszawą”, “miejsce na konferencję pod Warszawą”, “fajne miejsce na szkolenie” - od wpisania tych lub podobnych fraz w wyszukiwarkę rozpoczyna się organizacja każdego firmowego “eventu”. Ekran momentalnie zapełnia się dziesiątkami identycznie niebieskich linków, pod którymi kryją się podobnie ustandaryzowane oferty, z których każda wydaje się relatywnie nie najgorszym wyborem. Problem w tym, że strategia prób i błędów, która być może sprawdzi się w przypadku rodzinnego wyjazdu nad morze, tutaj może mieć dużo poważniejsze konsekwencje.
Reklama.
Na co więc zwrócić uwagę rezerwując “miejsce na integrację dla firm pod Warszawą”? Podpowiadamy.
Lokalizacja
Nie ważne, czy w grę wchodzi organizacja specjalistycznej konferencji, której agenda wykładów ciągnie się praktycznie od rana do nocy, czy imprezy integracyjnej z luźniejszym grafikiem - lokalizacja hotelu to pierwszy czynnik, który należy wziąć pod uwagę. Niezależnie charakteru wydarzenia, uczestnicy z pewnością docenią możliwość odpoczynku w zielonym ogrodzie i, dosłownego, złapania oddechu - co w czasach wszechobecnego w dużych miastach smogu, staje się właściwie luksusem.
Hoteli, położonych w turystycznie atrakcyjnych miejscach, z łatwym dojazdem do Warszawy jest sporo, jednak nie wszystkie mogą pochwalić się infrastrukturą dedykowaną potrzebom klienta biznesowego. Miejscem, które spełnia powyższe kryteria, zarówno lokalizacyjne, jak i formalne, jest Hotel Afrodyta Business & Spa w Radziejowicach. Położony 30 km od Warszawy ośrodek posiada 72 pokoje, w tym klimatyzowane, tematyczne i superior oraz apartament prezydencki, a także parking na 150 samochodów. Od zgiełku miast odcina go ściana lasu Dąbrowy Radziejowskiej - terenu, które nie bez przyczyny zyskał miano zielonego zaplecza Mazowsza.
Biznesowa infrastruktura i zaplecze techniczne
Rzutnik, który nie chce współpracować z laptopem, “rwący się” internet, słabe wi-fi - to wszystko problemy, z którymi ośrodek współpracujący ze światem biznesu, zmagać się nie powinien. W rzeczywistości jednak, anegdotę na temat podobnych usterek podczas firmowych wyjazdów może przywołać chyba każdy.
W związku z tym, właściciele Hotelu Afrodyta Business & Spa postanowili, że ci którzy trafią do nich po haśle “sala konferencyjna pod Warszawą” rzeczywiście uzyskają dostęp do miejsca, które spełnia związane z tym terminem kryteria w 100 procentach. Na terenie ośrodka działa więc światłowodowy bezprzewodowy internet, oraz dodatkowe łącze zapasowe. Hotel posiada 10 sal konferencyjnych, które pomieszczą łącznie 450 osób.
Strefa wypoczynku
Jak wskazuje nazwa, Hotel Afrodyta Business & Spa, to miejsce, w którym “biznes” nie tylko podnosi swoje kwalifikacje, ale i wypoczywa. W strefie wellness znajduje się więc 15 gabinetów masażu, z zabiegami ukierunkowanymi na sfery w życiu ludzi biznesu deficytowe, czyli relaksację i rozluźnienie.
Na terenie Hotelu Afrodyta Business & Spa znajduje się również przestrzeń przyjazna networkingowi i luźniejszym rozmowom - klub biznesowy, w którym można zrelaksować się po długim dniu uczestnictwa w konferencji, a także pograć w bilard czy kręgle. Przy sprzyjającej pogodzie nieformalne spotkania mogą odbywać się na powietrzu - w ogrodzie znajduje się idealne miejsce na letnie garden party. Atutem hotelu jest również fakt, że jeśli konferencja czy zjazd wymagają uroczystej oprawy, hotel dysponuje 350-metrową salą na wyłączność z multimedialnym oświetleniem i osobnym wejściem.
Kompetentny personel
To czynnik, który sprawdzić najtrudniej. Bo o ile jakość infrastruktury czy lokalizację można wstępnie ocenić na podstawie zdjęć, to już o tym, jak miejsce jest prowadzone, przekonamy się dopiero po osobistym kontakcie z obsługą.
Pierwszym czynnikiem, że jest ona kompetentna może świadczyć, tak jak w przypadku Hotelu Afrodyta Business & Spa, obecność linii telefonicznej dedykowanej klientom biznesowym. Ponadto, jak zapewniają właściciele, osoby zatrudnione w dziale sprzedaży współpracują z hotelem od dawna, dzięki czemu potrzeby swoich klientów znają jak nikt inny - wiedzą na przykład, jak istotnym czynnikiem jest sprawny check in i check out.
Artykuł powstał we współpracy z Hotelem Afrodyta Business & Spa