Spot wideo promujący Warszawę, który opublikowano na fanpage'u „Fall in Love with Warsaw”, zyskał dużą popularność
Spot wideo promujący Warszawę, który opublikowano na fanpage'u „Fall in Love with Warsaw”, zyskał dużą popularność Fot. facebook.com/Warsaw/videos/1646785105355285
Reklama.
W momencie pisania tekstu polubiło go 652 osób, zaś 315 ponownie udostępniło. Liczba odsłon wyniosła 40 tys. Nie jest to może spektakularny wynik przy popularnych wideoblogach na YouTube, ale dotychczas filmy prezentowane na „Fall in Love with Warsaw” miały zazwyczaj kilka albo kilkanaście tys. odsłon.
Koszt, który poniosło miasto na przygotowanie spotu, to 28 500 zł. Jego cenę zwiększył na pewno udział w spocie włoskiego reżysera teatralnego Giovanniego Pampiglion.
Oglądając spot, widzimy Pampiglione odwiedzającego najpopularniejsze atrakcje turystyczne miasta. Podziwiamy płace, muzea, zabytki, kościoły i parki. Warszawa jawi się jako piękne miejsce z duszą, które urzeka i zachęca do odwiedzenia. Wyeksponowano m.in. Starówkę i Nowy Świat czy kościół św. Zbawiciela na placu Zawiszy. Włoch opowiada w spocie o polskiej literaturze, wspomina Bogusława Kobielę, Janusza Morgensterna i Andrzeja Wajdę. Przekonuje, że to oni wprowadzili go w świat sztuki. W tle rozbrzmiewa włoska, nastrojowa muzyka.
W poprzednich filmach o swoich związkach z stolicą opowiadali irlandzki instruktor golfa Duncan, hiszpańska triathlonistka Marina i austriacka blogerka Viktoria. Dotychczasowy film jest sygnowany hasłem „Zakochaj się w Warszawie”. Jest ono od lat używane przez warszawski ratusz i od 2014 roku stanowi znak promocyjny stolicy.