Spot wideo warszawskiego ratusza bije rekordy na Facebooku. Przedstawiona w nim stolica zachwyca

Spot wideo promujący Warszawę, który opublikowano na fanpage'u „Fall in Love with Warsaw”, zyskał dużą popularność
Spot wideo promujący Warszawę, który opublikowano na fanpage'u „Fall in Love with Warsaw”, zyskał dużą popularność Fot. facebook.com/Warsaw/videos/1646785105355285
Najnowszy spot wideo promujące Warszawę spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Opublikowano go na fanpage'u „Fall in Love with Warsaw”, który jest skierowany do obcokrajowców szukających rozrywek w polskiej stolicy.


W momencie pisania tekstu polubiło go 652 osób, zaś 315 ponownie udostępniło. Liczba odsłon wyniosła 40 tys. Nie jest to może spektakularny wynik przy popularnych wideoblogach na YouTube, ale dotychczas filmy prezentowane na „Fall in Love with Warsaw” miały zazwyczaj kilka albo kilkanaście tys. odsłon.

Koszt, który poniosło miasto na przygotowanie spotu, to 28 500 zł. Jego cenę zwiększył na pewno udział w spocie włoskiego reżysera teatralnego Giovanniego Pampiglion.
Oglądając spot, widzimy Pampiglione odwiedzającego najpopularniejsze atrakcje turystyczne miasta. Podziwiamy płace, muzea, zabytki, kościoły i parki. Warszawa jawi się jako piękne miejsce z duszą, które urzeka i zachęca do odwiedzenia. Wyeksponowano m.in. Starówkę i Nowy Świat czy kościół św. Zbawiciela na placu Zawiszy. Włoch opowiada w spocie o polskiej literaturze, wspomina Bogusława Kobielę, Janusza Morgensterna i Andrzeja Wajdę. Przekonuje, że to oni wprowadzili go w świat sztuki. W tle rozbrzmiewa włoska, nastrojowa muzyka.

W poprzednich filmach o swoich związkach z stolicą opowiadali irlandzki instruktor golfa Duncan, hiszpańska triathlonistka Marina i austriacka blogerka Viktoria. Dotychczasowy film jest sygnowany hasłem „Zakochaj się w Warszawie”. Jest ono od lat używane przez warszawski ratusz i od 2014 roku stanowi znak promocyjny stolicy.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
WYWIAD 0 0O nich będzie głośno. Stworzyli pierwszy inteligentny głośnik rozumiejący komendy po polsku
BIZNES 0 0Nigdzie nie uciekniesz przed wyższym ZUS. Po tym tekście zrezygnujesz z przenosin firmy do Czech
NAUKA 0 0Ludzie już planują przeprowadzkę na "Drugą Ziemię". Ekspert wyjaśnia, czy to możliwe
WYWIAD 0 0"Postarzałam się o 5 lat w ciągu roku". Polka skończyła Harvard, wróciła ze świetnym pomysłem na biznes
0 0Rozwiązanie problemu sortowania odpadów mieliśmy 20 lat temu. Teraz może pomóc miastom uniknąć kar
0 0W Polsce powstała "Szkoła Przyszłości". Można używać smartfonów na lekcjach i uprawiać ogródek
0 0Program "Milion Plus" dla szpitali to wyborczy bubel. Jest niczym plaster na krwawiącą tętnicę