Polscy studenci zrobili furorę na światowym konkursie. 12 tysięcy uczestników nie miało z nimi szans

Europejscy zwycięzcy GOMC 2017: Michał Paszyn (kapitan), Marek Buliński (wice), Damian Koniuszy, Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski, Aneta Disterheft
Europejscy zwycięzcy GOMC 2017: Michał Paszyn (kapitan), Marek Buliński (wice), Damian Koniuszy, Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski, Aneta Disterheft mat. prasowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu wystawił trzy zespoły swoich studentów w prestiżowym Google Online Marketing Challenge. Efekt? Pokonali 2600 zespołów z 65 krajów, w tym 1180 z samej Europy. Ale to nie koniec sukcesów Polaków. Jedno z czołowych miejsc (w Top 15) zajęła ekipa ze Szkoły Głównej Handlowej. Mieli wyjątkowo trudne zadania.

Na liście laureatów zawodów znalazło się aż sześć zespołów z Polski. W Europie zwyciężyli studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a kolejny zespół z UAM znalazł się w finałowym europejskim Top 5. Do półfinałowego Top 15 zakwalifikował się jeden zespół z UAM oraz trzy zespoły ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Studenci UAM przygotowywali się do GOMC 2017 w ramach zajęć z marketingu internetowego na Wydziale Fizyki UAM Poznań prowadzonych przez dr. Wojciecha Czarta, a studenci SGH brali udział w konkursie pod opieką dr. Tymoteusza Doligalskiego.

Zwycięski zespół będzie mógł teraz zaprezentować swoje umiejętności na GOMC Europe AdWords Business Winner Summit w europejskiej centrali Google w Dublinie.

Studenci z Polski już wiele razy odnosili sukcesy w GOMC. Zespoły pod opieką dr Czarta dziewiąty rok z rzędu wchodzą do europejskich TOP 5 czy półfinałów. Natomiast studenci z SGH dwa razy zostali globalnymi zwycięzcami i trzy razy zajmowali pierwsze miejsce w Europie zdobywając tytuł regionalnego zwycięzcy.

W tym roku przed uczestnikami konkursu stanęły wyjątkowo trudne zadania. W minionych latach studenci byli oceniani głównie za efektywne zastosowanie jedynie tekstowych reklam. W tym roku ocenie zostało także poddane to, jak wykorzystują platformę AdWords w jej prawie pełnym zakresie: m.in. pod kątem przygotowania i optymalizacji reklam responsywnych, rozszerzonych tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych kierowanych na sieć wyszukiwania, reklamową, Gmail oraz YouTube.


Uczestnicy mogli także zaprezentować, jak radzą sobie w zakresie tworzenia grafiki, wideo oraz budowania aplikacji mobilnych. Łącznie w tegorocznej edycji wzięło udział ponad 12 tys. studentów i 600 wykładowców z 65 krajów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.