Orlen stawia na coraz odważniejsze rozwiązania. Stacja stworzyła właśnie pilotażowy projekt o nazwie „Spiżarnia Regionów”. W jego ramach wprowadzi do sprzedaży zdrowie, regionalne produkty.
Sieć stacji benzynowych Orlen stawia na wyroby, które wywodzą się z różnych regionów Polski. Łącznie w ofercie znajdziemy kilkadziesiąt starannie wyselekcjonowanych produktów spożywczych. Firma chce bowiem bardziej postawić na to, co ekologiczne. Nie zabraknie naturalnych miodów, ciastek, przekąsek i soków.
– Produkty pochodzące od regionalnych polskich producentów to naturalny kierunek rozwoju naszej oferty – przekonuje Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży. PKN Orlen zaznacza, że produkty, które wejdą do oferty, „mają korzenie lokalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał”.
Orlen ma także inne plany, jeśli chodzi o sprzedaż wyrobów spożywczych. Jest właśnie w trakcie poszukiwania producenta batonów, które chce sprzedawać pod własną marką. Chodzi o batony energetyczne, proteinowe i musli. Firmy zainteresowane ich produkcją mogą składać oferty do 15 września.
Orlen jest największym podmiotem branży rafineryjno-petrochemicznej w Polsce. To zarazem jeden z największych tego typu graczy w Europie. W Polsce mamy 1200 stacji paliw PKN Orlen.