Kultowa marka powraca na rynek w zupełnie nowej odsłonie. Ten aparat reaktywowali Polacy

Polaroid stworzył nowy aparat OneStep2
Polaroid stworzył nowy aparat OneStep2 Fot. 123RF
Te aparaty w latach 70-tych i 80-tych święciły triumfy. Wszystko wskazuje na to, że dzięki Polakom znów będą miały szansę stać się prawdziwym przebojem.

Na rynku pojawi się nowy aparat – OneStep 2. Sprzęt przypomina klasyczną konstrukcję z lat 80-tych. Mamy do czynienia z tzw. aparatem natychmiastowym – po pstryknięciu migawki, otrzymujemy zdjęcie. Nie chodzi o wydruk, lecz odbitkę bazująca na chemii fotograficznej zaszytej w papierze.

OneStep 2 jest bardzo prosty w obsłudze. Zasila się go za pomocą akumulatora ładowanego za pomocą złącza micro USB. Za OneStep 2 zapłacimy 119,99 euro, czyli 515,12 zł. Będzie on dostępny w sklepach w Europie już w październiku.

Marka Polaroid została zakupiona w maju tego roku przez Impossible Project – centrum analogowej fotografii natychmiastowej. Przedsiębiorstwem kieruje 28-letni Oskar Smołokowski, a największym udziałowcem jest Wieczesław Smołokowski – polski przedsiębiorca i inwestor urodzony na Ukrainie. Imspossible Project już w 2008 r. kupiło ostatnią fabrykę należącą do Polaroida.

Polaroid, choć był początkowo bardzo popularny, z biegiem lat i rozwojem technologicznym tracił na znaczeniu. Jego popularność, począwszy od lat 90. XX wieku, malała. Wszystko oczywiście za sprawą ekspansji aparatów cyfrowych. Tym samym, w 2008 r. zaprzestano dalszego produkowania Polaroidów. Teraz mają one znów szansę odegrać ważną rolę na rynku.


źródło: wsls.com
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Bartłomiej BaranowskiBartłomiej Baranowski

Ponad roku temu polscy widzowie mogli zobaczyć, jak wygląda proces wydawania gry przez małe niezależne studio. Film dokumentalny „Wszystko z nami w porządku” ukazuje trud tworzenia produkcji „Lichtspeer”. O grach i o filmie porozmawiałem z twórcami gry oraz reżyserem filmu.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.