Modelka Heidi Klum zaprojektowała serię ubrań na zlecenie sieci handlowej Lidl, wcześniej duet Bohoboco stworzył linię dla Biedronki. Ale w tej branży coraz mocniej dokazuje Rossmann. Sieć zaraz wprowadzi do sprzedaży kolekcję zaprojektowaną przez Łukasza Jemioła.
Sklepy kosmetyczne już po raz kolejny podejmują współpracę ze znanym polskim projektantem. Wcześniej Rossmann zaangażował Macieja Zienia, Paprockiego z Brzozowskim a także Gosię Baczyńską. Kolekcja Jemioła ma trafić do sprzedaży 30 września, ale już teraz trafiła do galerii na stronie internetowej Rossmanna.
W jesiennej kolekcji Rossmann by Jemioł znalazły się jesienne dodatki, takie jak czapki o splocie w jodełkę czy z pomponem, szaliki i kominy, a także eleganckie skórzane rękawiczki z futerkiem. Nie zabrakło akcesoriów: portfeli wykonanych z ekologicznej skóry w klasycznej czerni lub bordo, a także różnego rodzaju torebek. Są też spodnie, rajstopy, kardigany, swetry, bluzki, spódnice, bluzy i kurtki.
Kolekcja zainspirowana została linią Basic Jemioła, w której znajdują się klasyczne ubrania zachowane w stonowanych kolorach, wolne od ekstrawagancji.
Najtańsze z kolekcji są rajstopy za 25 zł i czapki za 39 zł. Z kolei do najdroższych produktów należą kurtki po 249 zł. Motywem przewijającym się na niektórych ubraniach jest hasło "Life is beautiful".
Są to ceny stosunkowo niskie. Normalnie u Jemioła trzeba zapłacić od ponad 200 złotych za tiszert, 1200 za sweter do kilku tysięcy za płaszcz.