
Reklama.
W czasach, gdzie królują social media, na reklamę biznesu musimy spojrzeć z zupełnie innej perspektywy, co zaoszczędzi nam zarówno wysiłku, jak i przede wszystkim pieniędzy. Wiedzą o tym, jak promować firmę bez dużych nakładów finansowych, postanowili podzielić się medioznawca Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński, którzy we wrześniu 2017 r. w budynku Centrum Przedsiębiorczości Smolna poprowadzili otwarty wykład dla przedsiębiorców.
Specjalizujący się w digital marketingu eksperci wskazali, od czego mała firma powinna rozpocząć działania e-marketingowe, przybliżyli definicję content marketingu, a także wyjaśnili, dlaczego personal branding tak często okazuje się obosieczną bronią w walce o klienta. Słuchacze wykładu mogli też dowiedzieć się, jak zręcznie generować ruch na stronie oraz budować z głową strategie komunikacji w relacjach z klientem i mediami.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek, usytuowany przy ulicy Smolnej 4, stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Centrum posiada szeroką ofertę bezpłatnych usług informacyjno-doradczych oraz szkoleniowych kierowanych do przedsiębiorców i osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą.
Artykuł powstał we współpracy z Centrum Przedsiębiorczości Smolna