Mały budżet to nie koniec świata. Jak wypromować biznes przy niewielkich środkach?

Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński opowiedzieli słuchaczom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak promować swój biznes bez dużego budżetu
Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński opowiedzieli słuchaczom Centrum Przedsiębiorczości Smolna, jak promować swój biznes bez dużego budżetu Materiały prasowe
Reklama dźwignią handlu. Kto w biznesie nie słyszał tego porzekadła? Nie da się ukryć, że to jak dobrze wypromujemy produkt czy usługę przekłada się później na zadowalające saldo firmowego konta. W świecie reklamy mamy bardzo szeroki wachlarz możliwości – prasa, telewizja, internet. Do wyboru, do koloru. Szkopuł w tym, że to wszystko kosztuje, często niemało. Cóż więc począć w sytuacji, gdy dostępny pod ręką budżet nie pozwala na zbyt hojne wydatki?

W czasach, gdzie królują social media, na reklamę biznesu musimy spojrzeć z zupełnie innej perspektywy, co zaoszczędzi nam zarówno wysiłku, jak i przede wszystkim pieniędzy. Wiedzą o tym, jak promować firmę bez dużych nakładów finansowych, postanowili podzielić się medioznawca Barbara Stawarz-García i ekonomista Jacek Kotarbiński, którzy we wrześniu 2017 r. w budynku Centrum Przedsiębiorczości Smolna poprowadzili otwarty wykład dla przedsiębiorców.

Specjalizujący się w digital marketingu eksperci wskazali, od czego mała firma powinna rozpocząć działania e-marketingowe, przybliżyli definicję content marketingu, a także wyjaśnili, dlaczego personal branding tak często okazuje się obosieczną bronią w walce o klienta. Słuchacze wykładu mogli też dowiedzieć się, jak zręcznie generować ruch na stronie oraz budować z głową strategie komunikacji w relacjach z klientem i mediami.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek, usytuowany przy ulicy Smolnej 4, stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Centrum posiada szeroką ofertę bezpłatnych usług informacyjno-doradczych oraz szkoleniowych kierowanych do przedsiębiorców i osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą.

Artykuł powstał we współpracy z Centrum Przedsiębiorczości Smolna

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Na jednym ze szkoleń uczestnicy robią ćwiczenie. Mają przygotować prostą anegdotę. Na dowolny temat. Może to być własna historia. Może być zasłyszana. Jedna z uczestniczek bardzo precyzyjnie i dobrze opowiada historię „o bezstresowym wychowaniu”. Być może ją znasz.

Igor IluninIgor Ilunin

Komunikacja machine-to-machine jest jednym z kluczowych składników przyszłości transportu globalnego.

Łukasz MurawskiŁukasz Murawski

Jeśli piszesz (lub zamierzasz pisać) książki, to raport z badań stanu czytelnictwa w Polsce za rok 2017 powinien Cię dodatkowo motywować.