
Startupy, które mają wpływ na społeczeństwo to ciekawa i wciąż świeża idea. Jednak rozwój własnego biznesu i dążenie do osiągnięcia sukcesu to niełatwa droga, która często wymaga dużych nakładów finansowych. Cieszę się, że powstała inicjatywa, która wspiera młodych ludzi w dążeniu do zmiany świata i życia innych na lepsze. Program Chivas The Venture to tworzenie rzeczywistości biznesowej, która nie zaspokaja jedynie chęci osiągnięcia korzyści finansowych. Ci przedsiębiorcy są dużo bardziej świadomi społecznie. Osiąganie sukcesu, a przy tym dbanie o dobro innych - właśnie to przekonało mnie do wzięcia udziału w tej inicjatywie.
Czerkawski zmotywuje i poprowadzi uczestników stawiających pierwsze kroki w konkursie. Organizatorzy są dumni, że udało im się nawiązać współpracę z hokeistą, bo ich zdaniem to “odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu”. - W końcu to jeden z najbardziej znanych polskich sportowców. To człowiek, który zawsze bardzo świadomie podchodził do swojej kariery, zarówno sportowej, jak i biznesowej - powiedział Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager w Wyborowa Pernod Ricard. - Mariusz to już trzeci ambasador Chivas The Venture w Polsce. W poprzednich edycjach wspierali nas Michał Żebrowski oraz Mateusz Kusznierewicz – dodał Dobosz.
Artykuł powstał we współpracy z The Venture.