Lidl rzuca do sklepów nowy super-alkohol. Zdaniem jego twórców, nie grozi nam po nim żaden kac

Organiczne Prosecco ma zadebiutować w sklepach Lidla w Wielkiej Brytanii 12 października
Organiczne Prosecco ma zadebiutować w sklepach Lidla w Wielkiej Brytanii 12 października Maciej Kuroń/Agencja Gazeta
W sklepach Lidla zadebiutował właśnie nowy alkohol o nazwie „Organic Prosecco Spumante”. Zdaniem twórców, dzięki niższej zawartości siarczanowych konserwantów ryzyko kaca po jego wypiciu ma zostać ograniczone do minimum.

Organiczne Prosecco ma zadebiutować w sklepach Lidla w Wielkiej Brytanii 12 października. Cena jednej butelki została ustalona na 7,99 funta, czyli około 38 złotych.

W czym tkwi jego tajemnica? „Organic Prosecco Spumante” ma mieć niższą zawartość siarczanowych konserwantów, które mogą odpowiadać za odczuwanie kaca. Winogrona, z którego zostało wyprodukowane, było uprawiane również w ekologiczny sposób, bez użycia herbicydów, pestycydów czy środków owadobójczych, a piwnice, w których jest przechowywane wino było czyszczone wodą pochodzącą z...recyklingu.

W rozmowie z „The Independent” ekspertka Anna Spooner tłumaczy, że spożywanie win z siarczynami może mieć niekorzystne, uboczne skutki dla naszego zdrowia, nie jest jednak przekonana co do tego, czy wyeliminuje kaca związanego z przedawkowaniem alkoholu.

– Niski poziom siarczyn, nie sprawi, że wino stanie się magicznym nektarem i że będziemy mogli go wypić tak dużo, ile będziemy chcieli – wyjaśnia.

źródło: The Independent
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.