Efektywna, czyli jaka? Eksperci o komunikacji i promocji marki w social media
Dawid Wojtowicz
19 października 2017, 10:15·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 19 października 2017, 10:15
Nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz! Przynajmniej w biznesie, któremu social media napędzają dziś koniunkturę. Nic więc dziwnego, że firmowe fanpage mnożą się jak grzyby po deszczu. Trzeba mieć jednak świadomość, że media społecznościowe mogą zarówno wynieść nas na sam szczyt, jak i strącić na samo dno. Bo choć pomagają zmniejszać wydatki na marketing i błyskawicznie docierać do klientów, w razie wpadki są w stanie doszczętnie zrujnować promowaną w nich markę.
Reklama.
O mechanizmach działania, obliczonych na wzrost zasięgów technikach oraz sposobach rozwiązywania kryzysów w social media opowiedzieli specjaliści od marketingu internetowego – Jakub Biel, dyrektor ds. marketingu i handlu w Solgaz & Instytut Medialny, oraz Szymon Słowik, założyciel agencji inbound marketingowej Takaoto. Swoją wiedzą podzielili się oni na wykładzie, jaki odbył się w październiku tego roku w budynku Centrum Przedsiębiorczości Smolna.
Z prelekcji ekspertów od nowych mediów słuchacze mogli dowiedzieć się, jak efektywnie prowadzić komunikację w social mediach i jakimi narzędziami posługiwać się, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej. Duży nacisk położono zwłaszcza na promocję marki B2B, czyli na to, jak dana firma powinna konstruować w sieci przekaz skierowany do innych firm. Nie zabrakło też porad dotyczących tego, jak gasić wybuchające w mediach społecznościowych ''pożary''.
Centrum Przedsiębiorczości Smolna to nowoczesna placówka tworząca przestrzeń biznesową i technologiczną w Warszawie. Współfinansowany ze środków unijnych ośrodek, usytuowany przy ulicy Smolnej 4, stanowi miejsce spotkań i wydarzeń poświęconych rozwojowi i wsparciu lokalnej przedsiębiorczości. Centrum posiada szeroką ofertę bezpłatnych usług informacyjno-doradczych oraz szkoleniowych kierowanych do przedsiębiorców i osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą.
Artykuł powstał we współpracy z Centrum Przedsiębiorczości Smolna