Blue Frog stawia na połączenie azjatyckiej i amerykańskiej kuchni
Blue Frog stawia na połączenie azjatyckiej i amerykańskiej kuchni Fot. Pixabay.com
Reklama.
W przyszłą środę zadebiutuje w Polsce nowa sieć restauracji, która jest azjatyckim KFC. Siecią zarządza AmRest, który odpowiada w naszym kraju za KFC i Burger Kinga. Blue Frog – Niebieska Żabka – pojawi się na terenie wrocławskiego centrum handlowego Wroclavia.
Niebieska Żabka jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci restauracji w Chinach, choć na razie ma ich stosunkowo niewiele, bo 40. Blue Frog cechują silne wpływy azjatyckiej kuchni, które mieszają się z amerykańską tradycją. Ponadto, w restauracji mamy obsługę kelnerską i bogatą ofertę barową.
Blue Frog w porównaniu do innych restauracji AmRest ma wyróżniać się nietypowym wyglądem. Koncept wizerunkowo-architektoniczny zakłada, że lokal zmienia wystrój w zależności od pory dnia. Będzie to widoczne nie tylko od strony aranżacji wnętrza, ale i wyglądu menu, gry świateł, a nawet doboru muzyki.
Menu obejmie przede wszystkim dania kuchni amerykańskiej, mianowicie burgery i steki wzbogacone o azjatyckie dodatki. W Blue Frog napijemy się ponadto alkoholu, w tym koktajlów, które specjalnie dla nas przygotują barmani. Polski lokal będzie drugą restauracją Blue Frog w Europie – pierwsza została założona w Madrycie.
Jak wygląda cennik Blue Frog? Dla przykładu, za burgery zapłacimy 25-50 zł, steki 49-119 zł, a przystawki i desery wyniosą 15-20 zł.
Pierwsza restauracja Blue Frog została założona w 1999 r. w Szanghaju. W 2012 r. kupił ją AmRest, który na przestrzeni pięciu lat znacznie ją rozwinął.
AmRest jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija się także w Europie Zachodniej, Rosji i Chinach. Firma prowadzi obecnie łącznie ponad tysiąc restauracji w 13 krajach.