
Reklama.
Ewa Chodakowska i jej maż, Lefteris Kavoukis, to nowi inwestorzy Purelli Food. W planach mają zagraniczną ekspansję. Wszystko za sprawą produkcji kulek mocy (fit przekąsek) i batonów.
Purella Food dwa lata temu debiutowała na rynku, oferując batony na bazie chlorelli. Chodakowska i Kavoukis zostali mniejszościowymi akcjonariuszami. – Nie chcieliśmy kupować czyjegoś wizerunku i mieć ambasadora, ale pozyskać partnera, który będzie utożsamiał się z produktami i, jak my, rozwijał firmę z pasją – przekonuje w rozmowie z „Pulsem Biznesu” Michał Czerwiński, członek zarządu Purelli Food i jeden z jej twórców.
Trenerską parę do start-upu przekonało to, że funkcjonuje on na innej zasadzie niż duży koncern. – W korporacjach wszystko jest precyzyjnie planowane, budżetowane, przeliczane, a my szukaliśmy partnera, który zaufa nam, naszej filozofii i wspólnie z nami zechce stworzyć coś kompletnie rewolucyjnego – przekonuje Chodakowska.
Artur Gajewski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Purelli Food, twierdzi, że „zdrowe jedzenie nie musi być nudne i niesmaczne”. Dodaje, że jego firma przez wiele miesięcy dopracowywała smaki.
Nowa linia produktów będzie dostępna na sklepowych półkach od listopada. Przekąski pojawią się najpierw w Rossmannie i Carrefourze. Trwają ponadto rozmowy ze stacjami benzynowymi i pozostałymi – jeszcze nieujawnionymi – klientami.
źródło: Puls Biznesu