Za pomocą platformy winnicalidla.pl będziemy mogli zarezerwować wybrane przez siebie wino, a następnie wskazać placówkę Lidla, w której chcemy dokonać zakupu
Za pomocą platformy winnicalidla.pl będziemy mogli zarezerwować wybrane przez siebie wino, a następnie wskazać placówkę Lidla, w której chcemy dokonać zakupu Maciej Kuroń/Agencja Gazeta
Reklama.
Kierować się ceną, opiniami znajomych, czy po prostu zamknąć oczy i wskazać na pierwsze lepsze wino, które akurat nawinie nam się pod rękę? - tego rodzaju dylemat nieobcy jest większości Polaków. Nie przez przypadek badanie przeprowadzone dwa lata temu przez TNS (na zlecenie Faktorii Win) pokazało, że nasi rodacy winą pić lubią, ale nie przepadają za ich...kupowaniem. Lidl wyczuł w tym interes i 3 listopada rusza z platformą, która te odium wstydu ma mocno ograniczyć.
Za pomocą platformy winnicalidla.pl będziemy mogli zarezerwować wybrane przez siebie wino, a następnie wskazać placówkę Lidla, w której chcemy dokonać zakupu. O dostarczeniu wybranego przez nas produktu do sklepu zostaniemy poinformowani smsem.
Do oceny win i stworzeniu fachowych opisów sieć wyznaczyła uznanych ekspertów – Michała Jancika (Mistrza Polski Sommelierów z 2000 roku) i Richarda Bampfielda – przewodniczącego komisji międzynarodowego konkursu winiarskiego International Wine Challenge. Obaj panowie zostali poproszeni o ocenę win w skali od 0 do 100, gdzie ocena 95 – 100 oznacza wino wybitne pod każdym względem, 90 – 94 wino wyróżniające się stylem i charakterem, 85 – 89 wino o wyjątkowych walorach, 80 – 84 wino dobrej jakości. Lidl uznał, że na platformie nie będzie oferował produktów ocenionych niżej niż na 80 punktów.