UOKiK poinformował nas, że prowadzi postępowanie przeciwko Twojej Telekomunikacji, które znajduje się już na końcowym etapie.
W nawiązaniu do wpisu Pani Hanny Lis zamieszczonego na portalu społecznościowym Instagram, dotyczącego zawarcia umowy z jej Mamą przez przedstawicieli naszej firmy, pragnę poinformować, że: - Twoja Telekomunikacja prowadzi wewnętrzne postępowanie wyjaśniające dotyczące okoliczności zawarcia umowy z Mamą Pani Hanny Lis; - w takich postępowaniach staramy się zawsze zachować obiektywizm oraz - na ile to możliwe - rozstrzygać wątpliwe sprawy po myśli Abonenta; - Twoja Telekomunikacja podejmie działania mające na celu polubowne załatwienie sprawy z Mamą Pani Hanny Lis; - Twoja Telekomunikacja wyciągnie konsekwencje prawne od podmiotu zewnętrznego, który w imieniu Twojej Telekomunikacji zawarł umowę z Mamą Pani Hanny Lis Jednocześnie ubolewamy, że o całej sprawie dowiedzieliśmy się z mediów, a nie z korespondencji skierowanej do Biura Obsługi Klienta. Pragniemy też zauważyć, że nie wszystkie przedstawione przez Panią Hannę Lis informacje są zgodne z prawdą, co nie zmienia faktu, że Twoja Telekomunikacja przyjmuje na siebie odpowiedzialność za proces zawarcia umowy z Mamą Pani Hanny Lis.