
Nieważne, czy prowadzisz kawiarnię, zarządzasz firmą budowlaną, czy uczysz tańca – w każdym biznesie musisz zadbać nie tylko o atrakcyjną dla klientów ofertę, lecz także o podstawowe zaplecze technologiczne. Bez niego bowiem żaden przedsiębiorca nie da rady prowadzić własnego interesu. Internet w biurze oraz w smartfonie są niezbędnymi elementami osiągnięcia sukcesu.
REKLAMA
Z tego, jak ważne dla funkcjonowania biznesu są usługi telekomunikacyjne, zdają sobie sprawę nowocześnie myślący przedsiębiorcy. Niezależnie od branży, w której działają, czerpią pełnymi garściami z najnowszych rozwiązań i aplikacji dostępnych dla użytkowników mobilnych urządzeń. Wszystko po to, aby móc wygodnie i bezproblemowo obsługiwać klientów, załatwiać urzędowe formalności czy po prostu umawiać się ze swoimi kontrahentami.
Z takiego założenia wychodzi Igor Konefał, który wraz z bratem Marcinem otworzył pierwszy w Warszawie park trampolin Hangar 646. – Korzystamy z internetowego systemu rezerwacji. W naszej pracy internet musimy mieć 24 godziny na dobę, więc musi on praktycznie cały czas chodzić bez zarzutu – mówi założyciel raju dla miłośników rozrywki i akrobatyki, który prowadzi podobny obiekt na Mokotowie, a w planach ma otwarcie kolejnego parku, tym razem na Targówku. Hangar 646 cieszy się ogromną popularnością, na Facebooku profil firmy śledzi aż 100 tys. fanów.
– Śmigający internet to tak naprawdę podstawa prowadzenia firmy. Dzięki niemu można dotrzeć do większej grupy odbiorców, ale też ułatwić sobie całą tę robotę papierkową: wszystkie VAT-y, kontakt z urzędem skarbowym, rozliczanie PIT-ów czy umów – wyznaje Róża Lewicka, którą pasja do nieszablonowych podarunków zainspirowała do założenia Poczty Balonowej. Jak się okazuje, oryginalne przesyłki trafiają w gusta zarówno osób prywatnych, jak i firm szukających kreatywnych sposobów na budowanie własnej marki.
Non stop odbierać telefony i korzystać z internetu musi też Paula Ostalska, prowadząca
w Milanówku szkołę tańca I Love Dance Studio. Poza zróżnicowanymi lekcjami tanecznymi, niezwykle popularna szkoła, która obecnie ma już dwie siedziby, organizuje wykłady na temat zdrowia, żywienia i urody, a także kobiece wyjazdy weekendowe łączące efektywny trening z doskonałą zabawą. – Mam nielimitowany internet i tylko dlatego nie zdążyłam jeszcze go wykorzystać – śmieje się instruktorka tańca.
w Milanówku szkołę tańca I Love Dance Studio. Poza zróżnicowanymi lekcjami tanecznymi, niezwykle popularna szkoła, która obecnie ma już dwie siedziby, organizuje wykłady na temat zdrowia, żywienia i urody, a także kobiece wyjazdy weekendowe łączące efektywny trening z doskonałą zabawą. – Mam nielimitowany internet i tylko dlatego nie zdążyłam jeszcze go wykorzystać – śmieje się instruktorka tańca.
– Prowadzić firmę bez łączności telefonicznej? Nie wyobrażam sobie tego – stwierdza z kolei Anna Radgowska z rodzinnej firmy budowlanej JR-SANBUD. Spółka jest za pan brat z nowoczesnymi technologiami nie tylko na polu telekomunikacji, lecz także w zakresie swojej „działki” – od 11 lat przedsiębiorstwo specjalizuje się w budowie instalacji wodno-kanalizacyjnych metodą przewiertów sterowanych, tzn. w sposób, który nie narusza nawierzchni drogowej. Dziś biznes Anny wciąż się rozwija – m.in. dzięki inwestycjom w sprzęt pozwalający na wykonywanie prac na coraz większych głębokościach.
Totalnie zdigitalizowaną firmę, gdzie życie upływa od jednego telefonu do drugiego, prowadzi również Kinga Gałuszkiewicz, która odpowiada za strategię i rozwój marki Natura Cold Press. Patent na biznes? Produkcja wyciskanych na zimno soków, które oczyszczają i wzmacniają organizm, dodając do codziennej diety zdrowy, czerpiący z natury element. W prowadzeniu przedsiębiorstwa Kindze pomagają Oskar Lis (pomysłodawca) i Daniel Gąszewski (autor ekologicznych soków). Do zasług firmy należy rozpowszechnienie mody na zdrowe produkty w całej Polsce.
Z dobrodziejstw mobilnych rozwiązań korzystają także Alicja Jagodzińska, założycielka słynącej z pełnowartościowych, dietetycznych wypieków kawiarni Legal Cakes, oraz Wiktor Borowski prowadzący z tatą palarnię kawy Coffee Republic. Telefon z mobilnym internetem to również codzienne narzędzie pracy Marcina Ludwinka, coacha i trenera biznesowego, którego firma Neoprodukt świadczy usługi innym osobom prowadzącym działalność gospodarczą oraz klientom indywidualnym.
Co – poza miłością do nowinek technologicznych w mobilnym świecie – łączy tych pełnych zapału przedsiębiorców? Wszyscy są bohaterami najnowszej kampanii T-Mobile ''Firma bez Limitów – masz to czarno na białym'', w której opowiadają, w jaki sposób korzystają z usług operatora, starając się przy tym uświadomić odbiorcom, jak bardzo wybór usług telekomunikacyjnych i sieciowych rzutuje na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
Oferta, którą promuje spot, składa się z nielimitowanego internetu do biura oraz połączeń, SMS-ów i MMS-ów bez ograniczeń. Za cały pakiet usług dla biznesu zapłacimy 69 zł netto miesięcznie. Dodatkowo każda firma otrzymuje nowoczesny router, który połączy z Internetem wszystkie urządzenia w biurze z maksymalną dostępną prędkością. Jest też możliwość rozszerzenia nielimitowanego internetu daleko poza granice sieci wi-fi. W ramach oferty kilka kart SIM może równocześnie korzystać z nielimitowanej transmisji danych, dzięki czemu pracownicy firmy są zawsze w zasięgu nielimitowanego internetu.
Więcej informacji o ofercie, w tym historie polecających ją właścicieli firm, można znaleźć na stronie operatora.
Artykuł powstał we współpracy z T-Mobile