Igor Konefał, założyciel parku trampolin Hangar 646, oraz Róża Lewicka, twórczyni Poczty Balonowej, to młodzi przedsiębiorcy, którzy swój biznes opierają na dobrze przemyślanych usługach telekomunikacyjnych. Oboje są też bohaterami nowej kampanii T-Mobile
Igor Konefał, założyciel parku trampolin Hangar 646, oraz Róża Lewicka, twórczyni Poczty Balonowej, to młodzi przedsiębiorcy, którzy swój biznes opierają na dobrze przemyślanych usługach telekomunikacyjnych. Oboje są też bohaterami nowej kampanii T-Mobile YouTube / TMobilePL

Nieważne, czy prowadzisz kawiarnię, zarządzasz firmą budowlaną, czy uczysz tańca – w każdym biznesie musisz zadbać nie tylko o atrakcyjną dla klientów ofertę, lecz także o podstawowe zaplecze technologiczne. Bez niego bowiem żaden przedsiębiorca nie da rady prowadzić własnego interesu. Internet w biurze oraz w smartfonie są niezbędnymi elementami osiągnięcia sukcesu.

REKLAMA
Z tego, jak ważne dla funkcjonowania biznesu są usługi telekomunikacyjne, zdają sobie sprawę nowocześnie myślący przedsiębiorcy. Niezależnie od branży, w której działają, czerpią pełnymi garściami z najnowszych rozwiązań i aplikacji dostępnych dla użytkowników mobilnych urządzeń. Wszystko po to, aby móc wygodnie i bezproblemowo obsługiwać klientów, załatwiać urzędowe formalności czy po prostu umawiać się ze swoimi kontrahentami.
Z takiego założenia wychodzi Igor Konefał, który wraz z bratem Marcinem otworzył pierwszy w Warszawie park trampolin Hangar 646. – Korzystamy z internetowego systemu rezerwacji. W naszej pracy internet musimy mieć 24 godziny na dobę, więc musi on praktycznie cały czas chodzić bez zarzutu – mówi założyciel raju dla miłośników rozrywki i akrobatyki, który prowadzi podobny obiekt na Mokotowie, a w planach ma otwarcie kolejnego parku, tym razem na Targówku. Hangar 646 cieszy się ogromną popularnością, na Facebooku profil firmy śledzi aż 100 tys. fanów.
– Śmigający internet to tak naprawdę podstawa prowadzenia firmy. Dzięki niemu można dotrzeć do większej grupy odbiorców, ale też ułatwić sobie całą tę robotę papierkową: wszystkie VAT-y, kontakt z urzędem skarbowym, rozliczanie PIT-ów czy umów – wyznaje Róża Lewicka, którą pasja do nieszablonowych podarunków zainspirowała do założenia Poczty Balonowej. Jak się okazuje, oryginalne przesyłki trafiają w gusta zarówno osób prywatnych, jak i firm szukających kreatywnych sposobów na budowanie własnej marki.
Non stop odbierać telefony i korzystać z internetu musi też Paula Ostalska, prowadząca
w Milanówku szkołę tańca I Love Dance Studio. Poza zróżnicowanymi lekcjami tanecznymi, niezwykle popularna szkoła, która obecnie ma już dwie siedziby, organizuje wykłady na temat zdrowia, żywienia i urody, a także kobiece wyjazdy weekendowe łączące efektywny trening z doskonałą zabawą. – Mam nielimitowany internet i tylko dlatego nie zdążyłam jeszcze go wykorzystać – śmieje się instruktorka tańca.
– Prowadzić firmę bez łączności telefonicznej? Nie wyobrażam sobie tego – stwierdza z kolei Anna Radgowska z rodzinnej firmy budowlanej JR-SANBUD. Spółka jest za pan brat z nowoczesnymi technologiami nie tylko na polu telekomunikacji, lecz także w zakresie swojej „działki” – od 11 lat przedsiębiorstwo specjalizuje się w budowie instalacji wodno-kanalizacyjnych metodą przewiertów sterowanych, tzn. w sposób, który nie narusza nawierzchni drogowej. Dziś biznes Anny wciąż się rozwija – m.in. dzięki inwestycjom w sprzęt pozwalający na wykonywanie prac na coraz większych głębokościach.
logo
Paula Ostalska, założycielka popularnej szkoły tańca I Love Dance Studio w Milanówku, jest jednym z kilku przedsiębiorców promujących ofertę telekomunikacyjną skrojoną pod osoby prowadzące własny biznes Materiały prasowe
logo
Wiktor Borowski, który prowadzi palarnię kawy Coffee Republic, jest kolejnym przedsiębiorcą promującym ofertę telekomunikacyjną skrojoną pod osoby prowadzące własny biznes Materiały prasowe
Totalnie zdigitalizowaną firmę, gdzie życie upływa od jednego telefonu do drugiego, prowadzi również Kinga Gałuszkiewicz, która odpowiada za strategię i rozwój marki Natura Cold Press. Patent na biznes? Produkcja wyciskanych na zimno soków, które oczyszczają i wzmacniają organizm, dodając do codziennej diety zdrowy, czerpiący z natury element. W prowadzeniu przedsiębiorstwa Kindze pomagają Oskar Lis (pomysłodawca) i Daniel Gąszewski (autor ekologicznych soków). Do zasług firmy należy rozpowszechnienie mody na zdrowe produkty w całej Polsce.
Z dobrodziejstw mobilnych rozwiązań korzystają także Alicja Jagodzińska, założycielka słynącej z pełnowartościowych, dietetycznych wypieków kawiarni Legal Cakes, oraz Wiktor Borowski prowadzący z tatą palarnię kawy Coffee Republic. Telefon z mobilnym internetem to również codzienne narzędzie pracy Marcina Ludwinka, coacha i trenera biznesowego, którego firma Neoprodukt świadczy usługi innym osobom prowadzącym działalność gospodarczą oraz klientom indywidualnym.
Co – poza miłością do nowinek technologicznych w mobilnym świecie – łączy tych pełnych zapału przedsiębiorców? Wszyscy są bohaterami najnowszej kampanii T-Mobile ''Firma bez Limitów – masz to czarno na białym'', w której opowiadają, w jaki sposób korzystają z usług operatora, starając się przy tym uświadomić odbiorcom, jak bardzo wybór usług telekomunikacyjnych i sieciowych rzutuje na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
logo
Kampania T-Mobile ''Firma bez Limitów – masz to czarno na białym''. Na billboardzie widnieje Anna Radgowska, właścicielka firmy budowlanej JR-SANBUD Materiały prasowe
Oferta, którą promuje spot, składa się z nielimitowanego internetu do biura oraz połączeń, SMS-ów i MMS-ów bez ograniczeń. Za cały pakiet usług dla biznesu zapłacimy 69 zł netto miesięcznie. Dodatkowo każda firma otrzymuje nowoczesny router, który połączy z Internetem wszystkie urządzenia w biurze z maksymalną dostępną prędkością. Jest też możliwość rozszerzenia nielimitowanego internetu daleko poza granice sieci wi-fi. W ramach oferty kilka kart SIM może równocześnie korzystać z nielimitowanej transmisji danych, dzięki czemu pracownicy firmy są zawsze w zasięgu nielimitowanego internetu.
Więcej informacji o ofercie, w tym historie polecających ją właścicieli firm, można znaleźć na stronie operatora.

Artykuł powstał we współpracy z T-Mobile