Lidl powraca ze swoją sztandarową promocją. Od dziś Świeżaki będą miały potężną konkurencję

W Lidlu pojawiły się figurki z "Gwiezdnych Wojen: Ostatni Jedi"
W Lidlu pojawiły się figurki z "Gwiezdnych Wojen: Ostatni Jedi" Fot. Maciej Kuroń / Agencja Gazeta
W grudniu premiera „Ostatniego Jedi”. Nic dziwnego zatem, że firmy już dziś starają się zarobić na nadchodzącym filmie. Zrobił to już koncern Nestlé – w płatkach znajdziemy klips w kształcie miecza świetlnego. Za jej przykładem idzie teraz Lidl, który ma jednak do zaoferowania coś znacznie bardziej wyrafinowanego.

Od dziś w Lidlu pojawiły się inspirowane „Gwiezdnymi Wojnami” figurki Stikeez. Cała kolekcja liczy 25 postaci. Robiąc zakupy za minimum 50 zł, otrzymujemy jedną z nich. To jednak jeszcze nie wszystko: kupując dodatkowo jakikolwiek owoc lub warzywo, kolejną figurkę otrzymamy gratis.

Figurki Star Wars w Lidlu
Wydając 100-149 zł dostaniemy dwie figurki, 150-199 zł – trzy, z kolei 200-249 zł – cztery.
Fanów „Gwiezdnych Wojen” na pewno ucieszy też to, że przy kasach dostaniemy za 12,99 zł album, w którym można przechowywać figurki.

Jakie postacie znajdą się w kolekcji? Anakin Skywalker (duch), Imperator (hologram), Yoda, Yoda (duch), Obi-Wan Kenobi (duch), Rey, Finn, Kylo Ren czy C-3PO.

Promocja rozpoczyna się dziś i potrwa do 10 grudnia lub do wyczerpania zapasów. To nie pierwszy raz, kiedy Lidl oferuje Stikeez. Warto chociażby wspomnieć o figurkach smerfów – oferta trwało od 8 maja do 4 czerwca, a do zebrania były 24 postacie ze „Smerfów”.


źródło: starwars.pl
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.