
Reklama.
Konkurs, który ogłosił Facebook, to akacja, która promuje Messengera jako doskonałą formę komunikacji z lokalnymi firmami.Facebook od dłuższego czasu mocno akcentuje formę komunikacji klient-marka.
Wyzwanie jest przeznaczone dla tych, którzy mają mały biznes i używają Messengera do komunikacji z klientami. Wypełniamy formularz, w którym opisujemy, jak porozumiewamy się i jak wygląda nasza strategia komunikacji. W ostatnim etapie uzasadniamy, dlaczego chcemy korzystać z chatbota, który jest do wygrania.
Do zdobycia jest 5 tys. dol. na reklamy naszego przedsiębiorstwa, a ponadto dostaniemy wspomnianego profesjonalnie przygotowanego chatbota, informuje portal dailyweb.pl.
Chatbot ułatwi nam kontakt z klientami. Jego zadaniem jest prowadzenie rozmów przy użycia języka mówionego lub interfejsu tekstowego. Im lepszy chatbot, tym większe odnosimy wrażenie, że rozmawiamy z człowiekiem, a nie sztuczną inteligencją.
Konkurs potrwa do 4 grudnia – wyniki zostaną natomiast ogłoszone w połowie miesiąca.
Raport przygotowany przez Facebooka pokazuje, że w 2017 r. 330 mln osób skontaktowało się z małymi przedsiębiorcami za pomocą Messengera. Gigant mocno rozwija tę funkcję, także pod kątem biznesowym. Wprowadził reklamy w komunikatorze i przedstawił wtyczkę Messengera do dodania na stronie.
źródło: dailyweb.pl