CDA.pl należy do TOP 20 największych polskich domen – każdego miesiąca portal odwiedza około 7 mln osób, czyli co czwarty polski internauta. W kategorii wideo, CDA.pl jest liderem spośród rodzimych stron i drugim co do popularności serwisem po YouTube.
CWMedia chce pozyskać z giełdy nawet 5,5 mln złotych i przeznaczyć je m.in. na wprowadzenie do swojej płatnej oferty kolejnych produkcji od dystrybutorów legalnej kultury. Tym samym odcina się od pirackich treści, z jakimi do tej pory serwis był kojarzony.
– Fundusze z emisji mają pomóc w dalszym rozwoju serwisu i wzmocnić nasz udział w rynku. Nasze priorytety to: VOD - chcemy podpisywać nowe umowy licencyjne z dystrybutorami i zwiększać katalog filmów, który już teraz jest jednym z największych w Polsce; SmartTV - planujemy start aplikacji na telewizory obsługujące technologię smartTV; Mobile – do istniejącej aplikacji mobilnej na platformie Android chcemy dołączyć wersję na iOS; CDA.pl – mam tu na myśli przede wszystkim rozszerzenie funkcjonalności portalu, lepsze zarządzanie kontami i profilowanie treści. Wszystkie te działania przełożą się na jeszcze lepsze efekty finansowe osiągane przez spółkę – powiedział prezes firmy, Jarosław Ćwiek.
CDA.pl ma zarabiać na subskrypcji pakietu premium oraz na reklamach streamingowych. Według Gemiusa, portal CDA.pl w styczniu br. odwiedziło prawie 9 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 165 mln odsłon. Wśród wszystkich serwisów, CDA jest absolutnym liderem.