Na polskim rynku przegrywają tylko z YouTubem. Teraz chcą zgarnąć 5,5 mln zł z giełdy

CDA idzie na giełdę po 5,5 mln złotych
CDA idzie na giełdę po 5,5 mln złotych CDA.pl - screen
Twórcy serwisu CDA.pl konsekwentnie zmierzają na giełdę. Serwis oferujący dziś dostęp do treści wideo z różnych źródeł ma się zmienić nie do poznania.

Spółka CWMedia – prowadząca serwis CDA – wchodzi inwestycji na NewConnect.

CDA.pl należy do TOP 20 największych polskich domen – każdego miesiąca portal odwiedza około 7 mln osób, czyli co czwarty polski internauta. W kategorii wideo, CDA.pl jest liderem spośród rodzimych stron i drugim co do popularności serwisem po YouTube.

CWMedia chce pozyskać z giełdy nawet 5,5 mln złotych i przeznaczyć je m.in. na wprowadzenie do swojej płatnej oferty kolejnych produkcji od dystrybutorów legalnej kultury. Tym samym odcina się od pirackich treści, z jakimi do tej pory serwis był kojarzony.

– Fundusze z emisji mają pomóc w dalszym rozwoju serwisu i wzmocnić nasz udział w rynku. Nasze priorytety to: VOD - chcemy podpisywać nowe umowy licencyjne z dystrybutorami i zwiększać katalog filmów, który już teraz jest jednym z największych w Polsce; SmartTV - planujemy start aplikacji na telewizory obsługujące technologię smartTV; Mobile – do istniejącej aplikacji mobilnej na platformie Android chcemy dołączyć wersję na iOS; CDA.pl – mam tu na myśli przede wszystkim rozszerzenie funkcjonalności portalu, lepsze zarządzanie kontami i profilowanie treści. Wszystkie te działania przełożą się na jeszcze lepsze efekty finansowe osiągane przez spółkę – powiedział prezes firmy, Jarosław Ćwiek.


CDA.pl ma zarabiać na subskrypcji pakietu premium oraz na reklamach streamingowych. Według Gemiusa, portal CDA.pl w styczniu br. odwiedziło prawie 9 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 165 mln odsłon. Wśród wszystkich serwisów, CDA jest absolutnym liderem.

źródło: vodnews.pl
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.