Zmieńcie nazwę na „Debil Energy” – kpią internauci z twórców seksistowskiej reklamy. To chwyt (dosłownie) poniżej pasa

Reklamą napoiju Devi Energy oburzone są nie tylko panie, większość panów również puka się w głowę na jej widok.
Reklamą napoiju Devi Energy oburzone są nie tylko panie, większość panów również puka się w głowę na jej widok. Facebook.com / Devil energy
Producent napoju energetycznego Devil Energy popisał się stworzeniem wyjątkowo niesmacznej reklamy. Seksizm do kwadratu, żenujące, strzał w kolano – internauci są bezlitośni.

Zamieszczony na Facebooku obrazek to zdjęcie młodej kobiety, prawdopodobnie klęczącej przed mężczyzną, który trzyma ją za podbródek. Ona patrzy mu w oczy. Skojarzenie jest dość jednoznaczne, hasło reklamowe nie pozostawia wiele wyobraźni – „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”.

Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach

Opublikowany przez Devil Energy na 24 listopada 2017
Ale oczywiście nie chodzi o to, co wszyscy widzą, bo twórcy tej reklamy tłumaczą widzowi, że przecież chodzi o napój energetyczny.

Reklamą oburzone są nie tylko panie, większość panów również puka się w głowę na jej widok. Komentarze internautów są dość jednoznaczne. Jedni wskazują na jej seksistowski podtekst i głeboką niestosowność. Inni dodają, że chwytanie się takich sztuczek to po prostu kompletny brak wyobraźni, tym bardziej, że to konkretne zdjęcie i hasło kierowane jest do kobiet.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.