Atlas kotów to już drugi produkt, który wylansował Jarosław Kaczyński. Pierwsza była patriotyczna pelerynka
Atlas kotów to już drugi produkt, który wylansował Jarosław Kaczyński. Pierwsza była patriotyczna pelerynka Foto: Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta
Reklama.
„Atlas kotów” trafił na rynek dzięki koncernowi Ringier Axel Springer Polska. Do tej pory nabywców znalazło 100 tysięcy egzemplarzy. A dzięki postawie prezesa PiS zaczyna jej brakować w księgarniach, ponoć wydawnictwo planuje dodruk aż miliona nowych egzemplarzy.
Według nieoficjalnych jeszcze ocen sprzedawców, Atlas stał się najlepiej sprzedającą się książką od 1989 roku, przebija go tylko "Pismo święte".
To już drugi produkt, jaki wykreował Jarosław Kaczyński. Wcześniej hitem sprzedaży okazała się patriotyczna pelerynka, w jakiej pozował do zdjęć pod wieżą widokową na szycie Koziarz.
Okazuje się, że prezes partii politycznej może być trendsetterem, czyli wyznaczać nowe kierunki w modzie. O ile producent peleryn jest polskim przedsiębiorcą, o tyle prawa strona sceny politycznej konsekwentnie unika mówienia o wydawcy "Atlasu kotów".
Co ciekawe, wielu sprzedawców usiłuje wykorzystać modę na "Atlas kotów". W serwisie Allegro można znaleźć egzemplarze książki w cenach przyprawiających o zawrót głowy. Niektórzy żądają za nie nawet powyżej 250 złotych. W normalnych księgarniach kosztuje ok. 10 złotych.