Tylko jeden polski start-up zakwalifikował się do programu akceleracyjnego Google Launchpad Accelerator.
Tylko jeden polski start-up zakwalifikował się do programu akceleracyjnego Google Launchpad Accelerator. facebook.com/szopi.pl
Reklama.
Dwutygodniowe szkolenie w San Francisco i pół roku wsparcia od inżynierów i menedżerów produktów Google'a – taki rarytas trafił się polskiemu zespołowi szopi.pl. Amerykański gigant, dopiero po raz drugi w historii objął swoim programem kraje Europy Środkowo-Wschodniej.
Szopi.pl to aplikacja, która jest odpowiednikiem pyszne.pl dla sklepów stacjonarnych. Złożenie zamówienia to trzy proste kroki. Wystarczy wybrać sklep, wybrać towary, zapłacić przez PayU i czekać na dostarczenie zakupów przez kuriera, który dokonuje fizycznego zakupu w jednym ze sklepów. Za pośrednictwem platformy można zrobić zakupy m.in. w Biedronce, Lidlu, Auchanie, Carrefourze i Galerii Wypieków. W ofercie znajdują się także apteki. Jak na razie szopi.pl działa na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia, ale w planuje wejście do innych polskich miast.
Start-up działa od niespełna roku, ale podaje, że zdążył już dostarczyć zakupy 20 tys. razy, roczne obroty wyniosły 5 mln zł, a tempo wzrostu to 10 proc. miesięcznie.